بایگانی دسته: انتقال وجه ملی

انتقال وجه بانک ملی به کارتهای شتاب

پایانه فروش POS

پایانه فروش بانک ملی ایران

بانک ملی ایران با هدف گسترش بانکداری الکترونیک و کاهش ضرورت حضور فیزیکی مشتریان ارجمند برای دریافت خدمات در شعب، گسترش دستگاههای پایانه فروش ( POS ) در موسسات و سازمانهای دولتی نظیر دفاتر اسناد رسمی، پلیس +10 ، شهرداری، دفاتر خدمات مشترکین تلفن همراه، پست، گمرک و … را در دستور کار خود قرار داده است و تلاش می نماید با افزایش تعداد دستگاههای پایانه فروش POS و فرهنگ سازی درباره مزیت های استفاده از این دستگاهها زمینه را برای کاهش مبادله اسکناس در معاملات فراهم نماید که نتیجه آن ایجاد تسهیلات برای مردم و کمک به اقتصاد کشور خواهد بود.

ارایه درگاه پرداخت بانکی ePayBank.ir برای صاحبان حساب در بانک ملی ایران

ادامه‌ی خواندن

کارت هوشمند ملی

تفاهمنامه همکاری با سازمان ثبت احوال کشور در خصوص صدور کارت هوشمند ملی

براساس تفاهمنامه میان بانک ملی ایران و سازمان ثبت احوال کشور، 65 میلیون قطعه کارت هوشمند ملی توسط شرکت چاپ و نشر بانک تولید خواهد شد.

ارایه درگاه پرداخت دامون و سداد بانک ملی ePayBank.ir  برای صاحبان حساب در بانک ملی ادامه‌ی خواندن

  • انتقال وجه کارت به کارت بانک اقتصاد نوین (15)
  • کارت به کارت از کشاورزی به سپه (10)

حواله بین بانکی پایا

1- مشتري با تأييد اين دستور پرداخت به بانک اجازه مي‌دهد تا وجه مورد انتقال را درتاريخ انجام حواله (تاريخ مؤثر) همراه با کارمزدهاي مربوطه از حساب وي برداشت نموده و به حساب ذينفع منتقل نمايد.
2- درخواست حواله صادر شده پس از پذيرش آن توسط بانك، جزو تعهدات بانك مبدأ بوده و پس از ارسال در تاريخ انجام حواله (تاريخ مؤثر)، قطعي و غير قابل برگشت محسوب مي‌شود.
3- استرداد وجه مورد انتقال وجه پس از پذيرش درخواست حواله توسط بانک به هيچ وجه امكان پذير نمي‌باشد.
4- بانک پذيرنده متعهد است درتاريخ مورد درخواست ازسوي مشتري(تاريخ مؤثر) ، وجه آن را ازطريق سامانه بانک مرکزي به بانک مقصد ارسال نمايد.
5- مسئوليت واريز وجه انتقال داده شده به حساب ذينفع (مقصد) پس از ارسال توسط اين بانک، برعهده بانک ذينفع(مقصد) بوده و لذا مسئوليتي دراين خصوص متوجه بانك پذيرنده نمي باشد.
6- مبناي تبادل وجوه ازطريق پايا، صرفاً شناسه حساب بانکي ايران (شبا-IBAN) مي‌باشد لذا مسئوليتي ازنظر تطابق شباي ذكر شده با ساير مشخصات ذينفع، متوجه بانک مبدأ و مقصد نمي‌باشد.
7- درصورتي که تاريخ انجام حواله (تاريخ مؤثر)، به نحوي از انحاء تعطيل شود يا به دليل مشکلات مربوط به بستر ارتباطي سامانه پايا، حواله در تاريخ مؤثر ارسال نشود، اين بانک به شرط اعطاي مجوز ارسال مجدد توسط مشتري، انتقال را در اولين روز کاري بعد از تعطيلي انجام مي‌دهد.
8- مسئوليت عواقب ناشي از هرگونه خطا يا اشتباه در مندرجات فرم درخواست حواله بر عهده درخواست كننده آن مي‌باشد.
9- درصورتي که به هردليل (بسته بودن حساب، اشتباه در درج شبا (IBAN) و نظاير آن) امکان واريز وجه به حساب ذينفع ذکر شده در متن دستور پرداخت وجود نداشته باشد، بانک اصل وجه مورد انتقال وجه را پس از دريافت از بانک مقصد، حداکثر تا پايان روز کاري بعد به حساب درخواست کننده برمي‌گرداند دراين صورت نيز کارمزد دستور پرداخت قابل استرداد نيست.

ادامه‌ی خواندن

  • انتقال وجه بانک صادرات (4513)
  • انتقال وجه بانک ملی (1745)
  • انتقال وجه بانک کشاورزی (1366)
  • بانک صادرات انتقال وجه (1092)
  • انتقال وجه صادرات (518)
  • بانک کشاورزی انتقال وجه (441)
  • انتقال وجه از بانک صادرات (418)
  • انتقال وجه بانک تجارت (407)
  • درگاه بانک کشاورزی (341)
  • انتقال وجه اینترنتی (301)

اینترنت بانک

با انتخاب خدمت اینترنت بانک درگاه پرداخت ePayBank.ir شما میتوانید از امکانات اینترنت بانک درگاه پرداخت آریاکدرز که لازمه ان داشتن کد کاربری یا نام کاربری یا username و رمز ورود یا رمز اینترنت بانک یا password هست استفاده نمایید. اینترنت بانک درگاه پرداخت آریاکدرز خدماتی مانند مشاهده موجودی – صورتحساب تراکنشها – انتقال وجه بین حساب پذیرندگان و اعضای درگاه پرداخت را برای شما فراهم می اورد.

کافیست یکی از اعضای درگاه پرداخت ePayBank.ir شوید تا از مزایای اینترنت بانک بهره مند گردید. ادامه‌ی خواندن