بازاریابی درونی و بهبود کیفیت خدمات
امروزه با گسترش روز افزون شرکت ها و موسسات خدماتی، موضوع بازاریابی خدمات و کیفیت خدمات به مسئله اساسی برای سازمان ها و موسسات تبدیل شده است. تلاش های بی وقفه سازمان ها و موسسات خدماتی در این حوزه شاهدی بر این ادعاست . در سالهای گذشته سازمانها سعی کردند از طریق مفاهیم و رویکردهای بازاریابی بیرونی و کیفیت خدمات مناسب، رضایت مشتریان بیرونی خود را بدست آورند. یکی از ویژگی های مهم خدمات، تعامل مستقیم کارکنان با مشتریان و نقش تعیین کننده رفتارهای مشتری مدارانه آنها در برخورد با مشتریان است. لذا جهت کسب رضایت مشتریان بیرونی باید کارکنان ( مشتریان درونی )متعهد به اهداف و چشم اندازهای سازمان و دارای رفتارهای مشتری مدارانه باشند. امروزه با طرح ایده و مفهوم بازاریابی درونی، اهمیت و نقش تعیین کننده مشتریان درونی سازمان ( کارکنان ) در پیشبرد و موفقیت برنامه های بازاریابی بیرونی بیش از پیش نمایان شده است.
بازاریابی محصول و خدمات خود را کافیست با درج آگهی به MyCityAd.ir بسپارید
بازاریابی موفق و هدفمند با درج آگهی در سایت آگهی و تبلیغات آگهی شهر من امکان پذیر است.