بررسی جایگاه هوش سازمانی و راهکارهای افزایش ان در بانک ملی ایران
مقاله حاضر به بررسی جایگاه هوش سازمانی در بانک ملی ایران و سپس راهکارهای افزایش ان می پردازد. فرض بر این است که هوش سازمانی در بانک ملی بصورت کلی موجود است اما در جایگاه واقعی خود نیست. حال با توجه به تعریف و استدلال کارل البرخت، ما درصدد یافتن راهکارهایی جهت ارتقاء بخشیدن به این جایگاه هستیم. اهداف تحقیق حاضر که توسط همکارمان محسن کربلایی از اداره امور شعب شمال تهران تهیه و تنظیم شده است، بررسی جایگاه هوش سازمانی در بانک ملی ایران و شناسایی راهکارهایی جهت افزایش آن می باشد.
ارائه درگاه پرداخت بانکی برای صاحبان حساب در بانک ملی ایران و سایر بانکهای دولتی و خصوصی ادامهی خواندن