فنون پورتفولیو در تحلیل رقیب
از اواخر دهه 60، مجموعه فنونی با هدف نمایش دادن مجموعه عملیات یک شرکت با فعالیت های متنوع تحت عنوان پورتفولیوی کسب و کار ایجاد شد. فنون تحلیل پورتفولیو بیشترین کارآیی را در شکلگیری استراتژی در سطح شرکتهای بزرگ و نیز کمک در بررسی واحدهای کسب و کار این شرکتها به جای تدوین استراتژی رقابتی در تک تک صنایع ایفا می کند. با این همه اگر محدودیتهای آنها شناخته شوند، این فنون میتوانند نقشی را در پاسخگویی به برخی سوالها در تحلیل رقیب، ایفا کنند، به ویژه اگر شرکت در حال رقابت با رقیب توسعه یافتهای باشد که از این فنون در برنامه ریزی استراتژیک خود بهره میجوید.
ارایه درگاه پرداخت ePayBank.ir برای صاحبان حساب در بانک تجارت ، رفاه ، سامان ، شهر ، آینده ، صادرات ، ملی ، ملت ، پارسیان ، پاسارگاد ، اقتصاد نوین ، رسالت ، مهر اقتصاد ، صنعت و معدن ادامهی خواندن