این روزها بانک ها به دلیل پخش تیزرهای تبلیغاتی از تلویزیون مورد انتقادات شدید واقع می شوند، اما نکته ای که کمتر بدان توجه می شود، این است که آیا این بانک ها هستند که برنامه های تبلیغاتی ( تیزرهای تبلیغاتی و آنونس های رادیویی ) را می سازند یا شرکت های تبلیغاتی؟ بدون تردید، دانش تبلیغات در ایران به صورت آکادمیک رشته ای جوان است و تاکنون چند بهار بیشتر از عمر آن سپری نشده است و تقریبا تمام کتب و منابع موجود هم ترجمه ای از نویسندگان مغرب زمین است. با وجود این، تبلیغات به روش سنتی در ایران قدمتی دیرینه دارد و هم اکنون تعدادی شرکت های تبلیغاتی همچون آگهی و تبلیغات آگهی شهر من MyCityAd.ir با امکانات سخت افزاری و نرم افزاری در عرصه تبلیغات حضور دارند که البته روز به روز بر تعداد سایتهای فعال در زمینه آگهی افزوده می گردد.
بدون تردید، یک تبلیغ بانکی – چه رادیویی و چه تلویزیونی – باید از تاثیرگذاری لازم برخوردار باشد و خود را در بین تبلیغات دیگر جای دهد. سپس باید ارتباط خود را با مخاطب برقرار سازد. در عین حال، تبلیغ خدمات بانکی، باید ان خدمات را به نحو موفق و درست معرفی کند. هدف باید این باشد که در بین ازدحام و شلوغی فکر آدم ها نفوذ کرده و برای عرضه پیام تبلیغاتی توجه مخاطب را به خود جلب کند، در غیر اینصورت، بخت آنکه برقراری ارتباط تاثیر مطلوب خود را بگذارد، اندک است.
ارایه خدمات درگاه پرداختePayBank.ir برای وب سایتهای آگهی ، تبلیغات ، نیازمندی در سراسر کشور در سریعترین زمان ممکن و با بهترین پشتیبانی فنی و مالی برای وب مستران ایرانی