بایگانی دسته: درگاه پرداخت جیرینگ

دریافت خدمات درگاه پرداخت جیرینگ

پردازش کارتهای اعتباری

پردازش کارتهای اعتباری Credit card

بخشهای زیادی درگیر پردازش پرداخت کارت اعتباری می باشند . قسمتهایی شامل مشتریان که کارت اعتباری دارند و بانـک صـادر کننده کارت به مشتریان ، بازرگانان و بانک کارگزار بازرگانان که برای بازرگانان بر روی کارت اعتباری پر دازش مـی کننـد . مـشتری برای دریافت کارت اعتباری از بانک درخواست می کند تا یکی از عضو های Master Card یا Visa یا … شود . مشتری در هـر مکـان تجاری می تواند از کارت صادر شده به عنوان ابزار پرداخت استفاده کند . شماره کارت های اعتبـاری منحـصر بـه فـرد اسـت . بانـک کارگزار بازرگان پرداخت های مشتریان را که حاصل از خرید از طریق کارت اعتباری است به حساب بازرگان واریز می نمایـد . بانـک کارگزار بازرگان از بازرگانان ثبت نام کرده و هزینه خدمات را مطالبه می کند.

کارگزاری ها و صرافی های اینترنتی میتوانند از ePayBank.ir درگاه پرداخت داشته باشند و بدین طریق خدمات خود را بصورت اینترنتی با دریافت وجه یا پول ارایه دهند

تبلیغات خرید و فروش کارت اعتباری ، مستر کارت و ویزا کارت را در MyCityAd.ir میتوانید درج آگهی نمایید تا بدین وسیله خدمات شما به بهترین صورت ممکن بازاریابی شود. ادامه‌ی خواندن

لینکدین چیست

آیا با لینکدین و قابلیتهای آن آشنایی دارید؟

لینکدین به انگلیسی  LinkedIn یک سرویس شبکه اجتماعی تجاری است که در دسامبر 2002 ایجاد شد و در می 2003 آغاز به کار کرد .تا ماه ژوئن 2013، لینکدین بیش از 259 میلیون کاربر ثبت شده در بیش از 200 کشور جهان دارد. این وبگاه زبان های انگلیسی، فرانسوی، آلمانی، ایتالیایی، پرتغالی و اسپانیایی را پوشش می دهد. بر طبق آمار هر 12 روز یک میلیون کاربر جدیدبه سایت لینکدین اضافه می شوند، یعنی در هر ثانیه یک کاربر در حال عضو شدن در این سایت است. متأسفانه این شبکه در ایران خیلی استفاده نمی شود ولی در خارج از کشور خیلی از شرکت ها برای استخدام حتما به  پروفایل شما در لینکدین مراجعه میکنند.

درج آگهی استخدامی بانک، شرکت و موسسات خصوصی و دولتی در سایت آگهی آگهی شهر من بنشانی MyCityAd.ir امکان پذیر هست. در صورتیکه میخواهید هزینه ثبت نام برای آگهی استخدامی خود را از کاربرانتان دریافت کنید میتوانید در ePayBank.ir ثبت نام کنید تا درگاه بانکی داشته باشید

ادامه‌ی خواندن

موقعیت یابی برند

موقعیت یابی برند ( نام تجاری ) نگرشی به برند سبز

موقعیت یابی به عنوان برداشت های ذهنی که یک بازار هدف از یک برند نسبت به رقبایش دارد، تعریف می شود. ماهیت موقعیت یابی برند تاکید بر آن ویژگیهای برند است که یک مزیت رقابتی از شرکت را در بازار نشان می دهد. نتایج موقعیت یابی موفق یک برند قوی، تثبیت شده و شناخته شده است که مصرف کنندگان به آن اعتماد دارند و برای آن ارزش قائلند. برندی که خوب موقعیت یابی شده باشد یک موقعیت رقابتی جذاب دارد که بوسیله تداعی های قوی مثل ارزش بالا در یک ویژگی مطلوب مثل خدمات دوستانه یا پیشنهاد تحویل در خانه و فروشگاه، حمایت می شود. معمولا گروه های هدف دسته ای از مصرف کنندگان هستند اما در زمینه موقعیت یابی سبز گروه های هدف دیگری نیز وجود دارند. فشارهای محیطی نشات گرفته از فعالان غیربازاری مثل سازمانهای مردم نهاد، رسانه ها یا تنظیم کننده ها نیز وجود دارد. موقعیت یابی یک برند به عنوان یک برند سبز ارتباط موثر و تمایز برند از رقبایش از طریق صفات دقیق زیست محیطی اش فراهم می کند. موقعیت یابی سبز بعنوان یک عامل ضروری در موفقیت استراتژی های نام گذاری برند سبز می باشد. یک برند میتواند بوسیله صفات وظیفه ای و یا مزایای عاطفی جایگاه یابد. هدف این نوشتار، بررسی مبانی و ادبیات مربوط به موقعیت یابی برند با تاکید بر برند سبز می باشد.

ارایه درگاه پرداخت بانکی ePayBank.ir برای برند های ایرانی و وب سایتهای فعال ایرانی

تبلیغ برند خویش را میتوانید با درج آگهی ستاره دار در سایت آگهی MyCityAd.ir بانجام برسانید.

ادامه‌ی خواندن

ازدواج

ازدواج موفق : بررسی رضایت از ازدواج در دانشجویان

Successful Marriage : A Study of Marital Satisfaction in Student

پژوهش حاضر به بررسی عواملی می پردازد که بر میزان رضایت از ازدواج تاثیر می گذارند. هدف اصلی پژوهش برجسته کردن عواملی است که با افزایش احساس رضایت از ازدواج، پایداری زندگی زناشویی را تضمین می کنند. نمونه انتخابی را 300 دانشجوی زن و مرد متاهل که به صورت نمونه در دسترس از دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب انتخاب شدند، تشکیل دادند. تمامی آزمودنیها به دو پرسشنامه رضایت از ازدواج و پرسشنامه مشخصات فردی پاسخ دادند و بدین ترتیب، متغیرهای جنس، سالهای زندگی مشترک، سن همسر، اختلاف سنی با همسر، درآمد خانواده و شیوه آشنایی بررسی شدند. نتایج حاصل از تحلیل واریانس یک طرفه نشان دادند که جنس، سالهای زندگی مشترک، سن همسر و اختلاف سنی با همسر بر میزان رضایت از زندگی زناشویی موثرند اما عواملی مانند درآمد خانواده و شیوه آشنایی بر میزان رضایت افراد از ازدواج تاثیر نمی گذارند. نتایج به دست آمده، ضرورت مداخله های روانشناختی پیش از ازدواج و در طول زندگی زناشویی را مورد تایید قرار دادند.

واژه های کلیدی : رضایت از ازدواج، سالهای زندگی مشترک، اختلاف سنی با همسر، درآمد خانواده، شیوه آشنایی، دانسجو.

ارائه درگاه پرداخت بانکی برای دانش اموزان بالای 18 سال ، دانشجویان رشته های دانشگاهی

ادامه‌ی خواندن

نکات امنیتی در خصوص استفاده از دستگاه خودپرداز

نکات مهم امنیتی در مورد استفاده از دستگاه خودپرداز

ضروریست در تمامی مراحل انجام تراکنش، به پیام های نمایشگر خودپرداز دقت کرده و تا پایان مراحل دریافت کارت، پول و رسید، خود پرداز را ترک نفرمایید.

– رمز کارت خود را به گونه ای وارد نمائید که دیگران قادر به مشاهده آن نباشند.

-از نوشتن رمز عبور خود بر روی جلد کارت یا نگهداری آن به همراه کارت و همچنین ذخیره بر روی حافظه تلفن همراه و … خودداری فرمایید.

– از انتخاب رمزهای ساده و همچنین رمزهای قابل حدس زدن مانند سال تولد، شماره شناسنامه، شماره تلفن و … خودداری فرمائید و ترجیحا رمز خود را بصورت دوره ای تغییر دهید.

– از یک رمز برای تمامی حسابهای بانکی خود استفاده نکنید.

-رمز کارت شما به مثابه امضاء شماست. لذا از افشا نمودن رمز خود نزد دیگران جدا خودداری فرمایید.

-درصورتیکه فردی از رمز کارت شما مطلع گردید در اسرع وقت ممکن نسبت به تغییر رمز اقدام نمایید.

– جهت واریز وجه نیازی به ارایه رمز اصلی، رمز دوم ، تاریخ انقضای کارت و کد اعتبارسنجی کارت به فرد واریز کننده نبوده و عملیات واریز صرفا با اطلاع واریز کننده از شماره کارت شما میسر می باشد.

– از آنجائیکه انتخاب گزینه زبان انگلیسی یا شیوه واریز وجه و نوع حساب فرد واریز کننده هیچگونه ارتباطی ندارد، در صورت عدم تسلط به زبان انگلیسی، به هیچ عنوان از این گزینه استفاده نکنید.

-کارت خود را حتی برای مدت زمان کوتاه ( هنگام خرید از پایانه های موجود در فروشگاه ها و … ) در اختیار دیگران قرار ندهید.

– در صورت اطمینان از برقراری تماس یا ارسال پیامک از سوی افراد کلاهبردار، بدون ایجاد حساسیت در فرد، مراتب را سریعا به دفاتر حراست بانک فرضا صادرات ایران و سایر مراجع گزارش نمایید.

-به درخواستهای مالی شامل انتقال وجه و … که از سوی افراد ناشناس ارایه می شود عجولانه و بدون تحقیق پاسخ ندهید و تا زمانی که از هویت و صلاحیت درخواست مطمئن نیستید اقدام به واریز نکنید.

– از پذیرش درخواست افراد ناشناس مبنی بر دریافت پول از دستگاه خود پرداز در قبال انتقال وجه به حساب شما، خودداری کنید.

-پیشنهاد افراد مشکوک را برای کمک و راهنمایی نپذیرید.

– در هنگام استفاده از دستگاه خودپرداز از عدم نصب هرگونه قطعات اضافی و مشکوک بر روی دستگاه اطمینان حاصل نموده و در صورت مواجه شدن با اینگونه موارد مراتب را سریعا به دفاتر بانک مربوطه یا مراجع انتظطامی گزارش دهید.

  • پرداخت اینترنتی مبین نت (70)
  • میهن پال (37)
  • پارس لاین (32)
  • درگاه پی پال (21)
  • درگاه پرداخت پی پال (18)
  • پرداخت پی پال (18)