بایگانی دسته: درگاه انتقال وجه اینترنتی بانک ملت

درخواست ارائه خدمات درگاه انتقال وجه اینترنتی بانک ملت

بانکداری اختصاصی

بررسی عوامل موثر بر توسعه و پیاده سازی بانکداری اختصاصی در ایران

مطالعـه مـوردی بانـک مـلت شهـر تهـران

هدف از تحقیق حاضر، بررسی عوامل تاثیرگذار در اجرا و توسعه بانکداری اختصاصی درایران«مطالعه موردی بانک ملت» است. با اســتفاده از نمونه گیری تصادفی از جامعه آماری که شــامل کلیه کارکنان شعب در شهر تهران می باشد و به طور تصادفی تعداد70 نفر و از شــعب مختلف شمال، جنوب، شرق وغرب به عنوان نمونه انتخاب شدند. جهت تعیین پایایی از روش«آلفای کرونباخ»و از آزمون ضریب همبســتگی «پیرسون» برای آزمون فرضیه ها استفاده شده است. نتایج بدست آمده از تجزیه و تحلیل نظرات پاســخ دهندگان پیرامون فرضیه های مطرح شده، وجود رابطه مستقیم و مثبت بین عوامل تاثیرگذار با توسعه و پیاده ســازی بانکداری اختصاصی را نشان میدهد. همینطور با استفاده از آزمون فریدمن در رتبه بندی و اولویت بندی این  نتیجه بدســت آمدکه بالاترین  رتبه مربوط به طراحی موفق و اصولی ساختار و استراتژی بانک، شناخت و آگاهی مشتریان و دانش کارکنان سیســتم بانکی، جلب قشرخاصی ازمشتریان ثروتمند قانونی، اعتماد واطمینان مشتریان به سیستم بانکی، به  ترتیب اولویت های دوم، سوم و چهارم را دارا می باشند.

کلید واژه: مدیریت ثروت, بانکداری اختصاصی,مشتریان ویژه,خدمات ویژه و متمایز

ارایه درگاه پرداخت ePayBank.ir برای صاحبان حساب در بانک ملت

راه اندازی درگاه پرداخت مستقیم بانک ملت توسط ePayBank.ir انجام می پذیرد.
ادامه‌ی خواندن

حساب جام ملت

صاحبان حساب جام بانک ملت میتوانند از خدمات زیر استفاده نمایند.

تایید مبلغ چک :

صاحبان حساب جام میتوانند اطلاعات چک / چکهای صادره اعم از سری ، سریال ، تاریخ و مبلغ چک را از طریق سامانه اینترنتی بانک ملت ثبت نمایند. با انجام ثبت مشخصات چک در محیط مذکور، چکهای صادره صرفا با مبالغ و تاریخهای تایید شده از طریق شعب و یا باجه های بانک ملت، قابل پرداخت خواهد بود. بدین ترتیب دغدغه های ناشی از جعل مشخصات چک و سوء استفاده های احتمالی توسط ذینفعان به شکل قابل ملاحظه ای کاهش می یابد.

استعلام وضعیت چک:

با استفاده از خدمت استعلام وضعیت چک، جهت دارندگان حساب جام این امکان فراهم می باشد که با ثبت اطلاعات چک جام اعم از سری و سریال چک در سامانه اینترنتی بانک ملت، از آخرین وضعیت چک ( پرداخت شده، پرداخت نشده ، برگشتی و … ) مورد نظر اطلاع پیدا نمایند.

مشاهده وضعیت دسته چکها:

دارندگان حساب جام با استفاده از گزینه مشاهده دسته چکها ( تعداد چک های پاس شده، پاس نشده، برگشتی)، امکان مشاهده وضعیت تمامی دسته چکهای جام دریافتی در بازه زمانی مورد نظر را داشته و همچنین با ثبت سری و سریال برگ چک جام امکان مشاهده وضعیت چکهای آن دسته چک نیز از این طریق مهیا می شود. ادامه‌ی خواندن

  • بانک ملت اینترنتی (165)
  • بانکداری اینترنتی بانک ملت (150)
  • fhk; lgj (110)
  • انتقال وجه شتابی (52)
  • انتقال شتابی (45)
  • درگاه بانک انصار (35)
  • بانکداری اینترنتی ملت (32)
  • واریز اینترنتی بانک ملت (30)
  • انتقال اینترنتی وجه (20)
  • انتقال وجه شتاب (20)

جاری الکترونیک ملت

حساب جاری الکترونیک ملت ( جام )

بانک ملت در راستای جلب اعتماد مشتریان گرامی و به منظور ترویج و فرهنگ سازی در خوزه بانکداری الکترونیک در سطح کشور و با بهره گیری از تجارب کارشناسان خود و همچنین آخرین تکنولوژی نرم افزاری و دانش روز، در نهایت ایجاد بستری امن در شبکه، متناسب با نیاز جامعه ایرانی، اقدام به ارائه خدمتی متمایز در عرصه بانکداری نموده است.

این خدمت با عنوان جاری الکترونیک ملت ( جام ) نامگذاری گردید. حساب جاری فوق از نوع حساب قرض الحسنه می باشد که واریز به آن و برداشت ( پرداخت و کارسازی چکهای عهده این نوع حساب ) از حساب، در کلیه شعبه و باجه های بانک ملت در سراسر کشور به صورت برخط Online و در لحظه امکان پذیر می باشد.

با افتتاح جام، مشتریان دیگر نیازی به مراجعه حضوری به شعبه افتتاح کننده حساب نداشته و این امکان را دارند که با مراجعه به نزدیکترین واحد بانک ملت اعم از شعب، باجه ها، و یا از طریق دسترسی به کانالهای غیر حضوری نسبت به دریافت خدمات متنوع بانکی اقدام نمایند.

شرایط افتتاح حساب بانک ملت :

– دارابودن حداقل 18 سال تمام

-داشتن سواد خواندن و نوشتن

-داشتن یک نفر معرف مورد تایید در بانک ملت

-عدم محرومیت از افتتاح حساب جاری ( طی استعلام اخذ شده از بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران )

ارایه درگاه پرداخت بانک ملت برای مشتریان و صاحبان حساب بانک ملت در ePayBank.ir ادامه‌ی خواندن

  • مانده حساب کشاورزی (12)
  • شناسه واریز کننده بانک ملت (11)
  • شناسه واریز بانک ملی (10)

مهاجرت به سرور شاپرک

راهنمای کاربران : شرح تغییرات مورد نیاز پذیرندگان برای انتقال به سرور جدید دروازه پرداخت به پرداخت ملت

دروازه پرداخت اینترنتی بانک ملت :: راهنمای کاربران ، مهاجرت به سرور شاپرک

با توجه به راه اندازی سامانه شاپرک در سطح کشور و انجام کلیه تراکنشهای اینترنتی از طریق این سامانه، شرکت به پرداخت ملت اقدام به راه اندازی سرور جدید خود منطبق بر الزامات شاپرک نموده است. از این رو، فرایند مهاجرت به این سرور، نیازمند اندک تغییراتی از جانب پذیرندگان می باشد. هدف از تهیه این مستند، راهنمایی پذیرندگان در اعمال تغییرات مورد نیاز توسط ایشان می باشد ادامه‌ی خواندن

  • اینترنت بانک ملت (46)
  • پرداخت قبض تامین اجتماعی از طریق بانک ملت (20)
  • انتقال وجه از ملت به ملت (18)
  • انتقال اینترنتی وجه از بانک ملت (16)
  • انتقال وجه اینترنتی ملی (16)
  • درگاه انتقال وجه بانک مسکن (14)
  • سایت بانک ملت انتقال کارت به کارت (14)
  • کارت به کارت اینترنتی بانک ملت (12)
  • پرداخت تسهیلات بانک ملت (12)
  • درگاه انتقال بانک ملت (12)

آدرس جدید وب سرویس های درگاه پرداخت اینترنتی شرکت به پرداخت ملت

شرح تغییرات مورد نیاز پذیرندگان برای انتقال به سرور جدید دروازه پرداخت به پرداخت ملت

با توجه به راه اندازی سامانه شاپرک در سطح کشور و انجام کلیه تراکنشهای اینترنتی از طریق این سامانه، شرکت به پرداخت ملت اقدام به راه اندازی سرور جدید خود منطبق بر الزامات شاپرک نموده است. از این رو، فرایند مهاجرت به این سرور، نیازمند اندک تغییراتی از جانب پذیرندگان می باشد.

این تغییرات شامل اصلاح دو آدرس URL به شرح زیر می باشد:

1)    همانگونه که مستحضرید، ارتباط بین سرور پذیرندگان و سامانه پرداخت اینترنتی به پرداخت ملت از طریق فراخوانی متدهای ارایه شده در سرور به پرداخت میسر می باشد. این متدها شامل bpPayRequest، bpVerifyRequest، bpSettleRequest و … می باشند که هم اکنون از طریق آدرس  https://pgws.bpm.bankmellat.ir/pgwchannel/services/pgw?wsdl قابل دسترسی می باشند، در سرور جدید دسترسی به این توابع از طریق آدرس https://bpm.shaparak.ir/pgwchannel/services/pgw?wsdl میسر می باشند. لذا این آدرس در پیاده سازی جدید پذیرندگان می بایست اصلاح گردد.

2)    در فراخوانی توابع bpPayRequest،bpDynamicPayRequestو bpCumulativeDynamicPayRequest در صورتیکه صحت اعتبار پذیرنده توسط بانک تایید شود، کد یکتایی برای او صادر و ارسال می گردد. مقدار بازگشتی یک رشته است که از دو قسمت به شکل زیر تشکیل شده است:

0, AF82041a2Bf8989c7fF9

در پیاده سازی فعلی، در صورت بازگشت مقدار صفر در قسمت اول، پارامتر RefID تولید شده از طریق متد Post برای آدرس Uhttps://pgws.bpm.bankmellat.ir/pgwchannel/startpay.mellat ارسال می گردد.

در پیاده سازی جدید این پارامتر می بایست به آدرس https://bpm.shaparak.ir/pgwchannel/startpay.mellat ارسال گردد.

این تغییر برای تابع bpBillPayRequest نیز به شرح زیر می بایست اصلاح گردد.

آدرس در پیاده سازی فعلی:

https://pgws.bpm.bankmellat.ir/pgwchannel/startpay.mellat

https://pgws.bpm.bankmellat.ir/bpgwchannel/billstartpay.mellat

به آدرس در پیاده سازی جدید:

https://bpm.shaparak.ir/pgwchannel/startpay.mellat

https://bpm.shaparak.ir/bpgwchannel/billstartpay.mellat

در صورتیکه میخواهید برای سایت خویش درگاه پرداخت بانک ملت را داشته باشید کافیست در سایت درگاه پرداخت ePayBank.ir عضویت داشته باشید و خدمات مورد نیاز خود را با ما مطرح نمایید تا در اسرع وقت ممکن برای شما ارایه و انجام پذیرد.

موفق باشید

درگاه پرداخت ادامه‌ی خواندن

  • https://bpm shaparak ir/pgwchannel/startpay mellat (84)
  • سیستم شاپرک (66)
  • ://bpm shaparak ir/pgwchannel/startpay mellat (34)
  • شاپرک بانک مرکزی (20)
  • www bpm shaparak ir (20)
  • www bpm shaparak ir/pgwchannel/startpay mellat (19)
  • bpm shaparak ir/pgwchannel/startpay mellat (18)
  • ???????? ??????? ????? (16)
  • بانک ملت شاپرک (15)
  • پرداخت قبض ملت (15)

تراکنش های اینترنتی سایت شاپرک

پذیرنده محترم اینترنتی

با سلام و احترام

در راستای ارتقای ضریب امنیت تراکنش های اینترنتی و نیز افزایش سهولت ، اطمینان خاطر و رضایتمندی مشتریان و پذیرندگان محترم و براساس سیاستهای بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، کلیه پرداختهای اینترنتی در آذرماه سال جاری، به صورت یکپارچه توسط شبکه الکترونیکی پرداخت کارت (شاپرک) انجام و کلیه تراکنش های مذکور صرفاً از این طریق پذیرش و پردازش خواهند شد.

به همین منظور و برای جلوگیری از اختلال در خدمات پرداخت اینترنتی، خواهشمند است در فرصت زمانی باقیمانده با توجه به موارد ذیل هر چه سریعتر آماده سازی لازم انجام گیرد:

 

1- از تاریخ 16/8/92 آدرس URL صفحات پرداخت اینترنتی به آدرس pspname.shaparak.ir تغییر خواهد نمود. این تغییر مستلزم همکاری پذیرنده محترم بوده تا با همکاری پشتیبانان فنی و شرکت PSP طرف قرارداد خود نسبت به این امر اقدام نمایند. در این انتقال از زمان مقرر، امکان پذیرش تراکنش ها توسط پذیرندگانی که از یکی از بانکها خدمات خود را دریافت نموده اند، از بین خواهد رفت، لذا تا پیش از اتمام زمان مذکور خدمات درگاه پرداخت اینترنتی می بایست با مساعدت بانک یا بصورت مستقیم، از یکی از شرکتهای ارایه دهنده خدمات پرداخت که لیست آنها در سایت شاپرک موجود است، دریافت گردد.

2- تسویه با پذیرندگان اینترنتی هر 24 ساعت یکبار ( تسویه شبانه بصورت واریز در اولین سیکل روز بعد ) انجام خواهد شد.

3- دریافت درگاه پرداخت اینترنتی منوط به اخذ نماد اطمینان از مرکز توسعه تجارت الکترونیکی می باشد. چنانچه تاکنون برای دریافت آن اقدام ننموده اید، با مراجعه به سایت مرکز توسعه تجارت الکترونیکی و یا تماس با شرکت ارایه دهنده خدمات پرداخت خود نسبت به دریافت آن اقدام نمایید.

 

ضمناً پذیرندگان درگاه پرداخت اینترنتی می توانند با مراجعه به سایت www.shaparak.ir اطلاعات تکمیلی را مطالعه نموده و یا در فرم مربوطه، پیشنهادات، سوالات و یا مشکلات احتمالی خود را ارسال نمایند تا پس از بررسی و پیگیری نسبت به رفع مشکلات آنها اقدام گردد.

ادامه‌ی خواندن

  • سامانه شاپرک (168)
  • (54)
  • سامانه شاپرک (21)
  • سامانه انتقال وجه شاپرک (20)
  • سامانه بانکی شاپرک (11)

سرویس تلفنبانک

خدمات ویژه تلفنبانک

سرویس تلفنبانک از خدمات نوین بانک ملت بوده و در آینده ای نزدیک از درگاه پرداخت ePayBank.ir خواهد بود. در راستای گسترش بانکداری الکترونیکی 24 ساعته راه اندازی گردیده است. دارندگان حسابهای متمرکز میتوانند با مراجعه به شعبه افتتاح کننده حساب و تکمیل نمونه درخواست استفاده از خدمات ویژه تلفنبانک و پس از دریافت رمز عبور از کاربر شعبه در تمامی اوقات شبانه روز حتی ایام تعطیل از این خدمات بهره مند گردند.

سرویس تلفنبانک

  • دریافت مانده و سه گردش آخر حساب
  • استعلام وضعیت چک
  • استعلام وضعیت یک برگ چک
  • استعلام وضعیت یک دسته چک از طریق فاکس
  • ارسال فاکس
  • تغییر رمز عبور
  • پرداخت قبوض
  • انتقال وجه بین حسابهای متمرکز
  • استفاده از خدمات کارت
  • اعلام مانده کارت
  • اعلام سه گردش آخر کارت
  • غیر فعال نمودن کارت
  • ارسال فاکس 30 گردش آخر ملت کارت متمرکز
  • پرداخت قبض از طریق ملت کارت متمرکز
  • سایر خدمات سرویس تلفنبانک:
  • خدمات اوراق بهادار
  • درخواست صدور دسته چک 25 برگی
  • استعلام وضعیت اوراق مشارکت
  • تایید مبلغ چک
  • لغو تایید مبلغ چک
  • خدمات تسهیلات:
  • اعلام مانده بدهی تسهیلات
  • پرداخت بدهی تسهیلات
  • ارسال فاکس صورتحساب بدهی تسهیلات
  • خدمات بانکداری الکترونیک
  • غیر فعال کردن سرویس حواله اینترنتی
  • غیرفعال کردن خدمات همراه بانک
  • اعلام نرخ سود سپرده تولید کد شبا

ادامه‌ی خواندن

  • انتقال وجه بانک ملت (9796)
  • مانده حساب بانک ملت (2305)
  • اعلام موجودی بانک ملت (1841)
  • پرداخت قبض جریمه (1825)
  • انتقال وجه اینترنتی بانک ملت (1563)
  • موجودی حساب بانک ملت (1333)
  • موجودی بانک ملت (1180)
  • بانک ملت (1169)
  • دریافت مانده حساب بانک ملت (1006)
  • انتقال وجه از بانک ملت (607)

حواله بین بانکی پایا

1- مشتری با تأیید این دستور پرداخت به بانک اجازه می‌دهد تا وجه مورد انتقال را درتاریخ انجام حواله (تاریخ مؤثر) همراه با کارمزدهای مربوطه از حساب وی برداشت نموده و به حساب ذینفع منتقل نماید.
2- درخواست حواله صادر شده پس از پذیرش آن توسط بانک، جزو تعهدات بانک مبدأ بوده و پس از ارسال در تاریخ انجام حواله (تاریخ مؤثر)، قطعی و غیر قابل برگشت محسوب می‌شود.
3- استرداد وجه مورد انتقال وجه پس از پذیرش درخواست حواله توسط بانک به هیچ وجه امکان پذیر نمی‌باشد.
4- بانک پذیرنده متعهد است درتاریخ مورد درخواست ازسوی مشتری(تاریخ مؤثر) ، وجه آن را ازطریق سامانه بانک مرکزی به بانک مقصد ارسال نماید.
5- مسئولیت واریز وجه انتقال داده شده به حساب ذینفع (مقصد) پس از ارسال توسط این بانک، برعهده بانک ذینفع(مقصد) بوده و لذا مسئولیتی دراین خصوص متوجه بانک پذیرنده نمی باشد.
6- مبنای تبادل وجوه ازطریق پایا، صرفاً شناسه حساب بانکی ایران (شبا-IBAN) می‌باشد لذا مسئولیتی ازنظر تطابق شبای ذکر شده با سایر مشخصات ذینفع، متوجه بانک مبدأ و مقصد نمی‌باشد.
7- درصورتی که تاریخ انجام حواله (تاریخ مؤثر)، به نحوی از انحاء تعطیل شود یا به دلیل مشکلات مربوط به بستر ارتباطی سامانه پایا، حواله در تاریخ مؤثر ارسال نشود، این بانک به شرط اعطای مجوز ارسال مجدد توسط مشتری، انتقال را در اولین روز کاری بعد از تعطیلی انجام می‌دهد.
8- مسئولیت عواقب ناشی از هرگونه خطا یا اشتباه در مندرجات فرم درخواست حواله بر عهده درخواست کننده آن می‌باشد.
9- درصورتی که به هردلیل (بسته بودن حساب، اشتباه در درج شبا (IBAN) و نظایر آن) امکان واریز وجه به حساب ذینفع ذکر شده در متن دستور پرداخت وجود نداشته باشد، بانک اصل وجه مورد انتقال وجه را پس از دریافت از بانک مقصد، حداکثر تا پایان روز کاری بعد به حساب درخواست کننده برمی‌گرداند دراین صورت نیز کارمزد دستور پرداخت قابل استرداد نیست.

ادامه‌ی خواندن

  • انتقال وجه بانک صادرات (4513)
  • انتقال وجه بانک ملی (1745)
  • انتقال وجه بانک کشاورزی (1366)
  • بانک صادرات انتقال وجه (1092)
  • انتقال وجه صادرات (518)
  • بانک کشاورزی انتقال وجه (441)
  • انتقال وجه از بانک صادرات (418)
  • انتقال وجه بانک تجارت (407)
  • درگاه بانک کشاورزی (341)
  • انتقال وجه اینترنتی (301)

اینترنت بانک

با انتخاب خدمت اینترنت بانک درگاه پرداخت ePayBank.ir شما میتوانید از امکانات اینترنت بانک درگاه پرداخت آریاکدرز که لازمه ان داشتن کد کاربری یا نام کاربری یا username و رمز ورود یا رمز اینترنت بانک یا password هست استفاده نمایید. اینترنت بانک درگاه پرداخت آریاکدرز خدماتی مانند مشاهده موجودی – صورتحساب تراکنشها – انتقال وجه بین حساب پذیرندگان و اعضای درگاه پرداخت را برای شما فراهم می اورد.

کافیست یکی از اعضای درگاه پرداخت ePayBank.ir شوید تا از مزایای اینترنت بانک بهره مند گردید. ادامه‌ی خواندن

ساتنا epaybank.ir

انتقال وجه بین بانکی ساتنا ePayBank.ir

شما در زندگی روزمره خود نیازهایی دارید که پیوسته رو به افزایش هستند. برنامه ریزی برای رفع نیازهای شما در امور بانکی در کمترین زمان ممکن و از کوتاه ترین راه از اولویت های ما در بانک درگاه پرداخت ePayBank.ir به عنوان بانک مجازی خصوصی کشور هستیم.

خدمات و تسهیلات ما به شما این امکان را میدهد تا در کوتاهترین زمان ممکن به نتیجه و هدف خود دست یابید.

ما با استفاده از ساتنا موجودی درخواستی در تسویه حساب را به هر حسابی در هر بانکی انتقال می دهیم و گزارش های تراکنش های تسویه حساب در کارتابل درگاه پرداخت در بخش پنل کاربری شما ثبت میگردد.

برای استفاده از ساتنا آگاهی از شماره حساب مقصد در قالب موسوم به شبا ضروری می باشد.

ساتنا مخفف سامانه تسویه ناخالص آنی می باشد .

 

  • psp چیست (63)
  • psp مخفف چیست (31)
  • psp چیست؟ (13)