احتمال تغییر قیمت پیام کوتاه

 

کاربر گرامی، اخیرا شایعاتی درباره افزایش تقریبا 2 برابری پیام کوتاه توسط مخابرات مطرح شده است و احتمال دارد که از یک یا دو ماه آینده قیمت پیام کوتاه تا حدود 2 برابر قیمت فعلی افزایش پیدا کند! هر چند هنوز قیمت جدید پیام کوتاه قطعی نشده است و ما فقط اطلاعاتی در این مورد شنیده ایم اما در صورتیکه مخابرات قیمتهای خود را گرانتر کند ما نیز ناچار به افزایش قیمتهای خود برای بخش پنل پیامکی پذیرندگان درگاه پرداخت هستیم.

بزودی وب سرویس ارسال پیامک برای برنامه نویسان و توسعه دهندگان وب توسط درگاه پرداخت با تعرفه منصفانه برای پذیرندگان خانواده درگاه پرداخت ePayBank.ir ارایه خواهد گردید.

در صورت افزایش قیمت پیام کوتاه توسط مخابرات باقیمانده شارژ SMS ای که از تاریخ 30 آبان 92 به بعد خریداری کرده اید با تعرفه جدید محاسبه خواهد شد. به زبان ساده تر فرض می کنیم شما در حال حاضر یک میلیون تومان شارژ دارید که با تعرفه هر SMS پانزده تومان هست، اگر تعرفه پیام کوتاه توسط مخابرات افزایش پیدا کند شارژ فعلی شما تغییری نخواهد کرد و شما می توانید با همین تعرفه 15 تومان شارژتان را مصرف کنید اما اگر از تاریخ 30 آبان به بعد یک میلیون تومان شارژ دیگر خریداری کنید و در زمان تغییر قیمت SMS از شارژ شما 500 هزار تومان باقیمانده باشد این مبلغ با تعرفه های جدید محاسبه خواهد شد. شرایط پیش آمده برای ما هم ناراحت کننده و ناخوشایند است، از اینکه ما را درک می کنید واقعا ممنونیم.

با تشکر

  • مخابرات اصفهان (30)
  • آموزش اتصال به درگاه بانک ملت (17)
  • اتصال به درگاه بانک در asp net (11)