بایگانی دسته: درگاه پرداخت اینترنتی بانک اقتصاد نوین

درخواست خدمات اتصال به درگاه پرداخت اینترنتی بانک اقتصاد نوین

شکایت مشتری

تحلیل سکوت مشتری بانکی

شکایت مشتری ابزاری است سودمند در راستای نیل به اهداف سازمانی و رشد و توسعه کسب و کار. بنابراین، فرصتی فراهم آورید تا مشتریانتان بتوانند به راحتی شکایات خود را مطرح کنند، چون در غیر این صورت از هر فرصتی استفاده می کنند و شکایات شان را به گوش دیگران می رسانند، به گوش سایر مشتریان بالقوه شما و به گوش رقبای شما. وضعیت کسب و کار بانک خود را صادقانه و به صورت واقعی بررسی نمایید.

در سال گذشته چند مشتری ناراضی دشاتید؟ اگر جوابتان این است که بانک شما اصلا مشتری ناراضی نداشته است، باید اظهار داشت که یک جای کار می لنگد. با توجه به اینکه در فرایند فروش خدمات، کارکنان بانک با ادراک انسانها سروکار دارند بنابراین محال است بانکها به صورت صد در صد رضایت همه مشتریان را فراهم آورند. پس وقتی می شنویم بانکی هیچ مشتری شاکی ندارد در حقیقت به این معناست که شرایطی مهیا نکرده است تا مشتری شکایتش را ابراز کند.

بزرگترین و محبوبترین شرکتهای دنیا هم با تمام ساز و کارهایی که برای جلب رضایت مشتریان خود در نظر می گیرند، دارای مشتری شاکی و ناراضی هستند، بنابراین، کمی ساده لوحانه است که فکر کنیم ما از این مقوله مستثنی هستیم و همه مشتریان از ما راضی و خشنود هستند.

با استفاده از پشتیبانی آنلاین درگاه پرداخت ePayBank.ir میتوانید سوالات و مشکلات را با درگاه پرداخت بانکی ePayBank.ir در میان بگذارید. ادامه‌ی خواندن

درگاه پرداخت بانک اقتصاد نوین

با سلام

احتراماً؛ به اطلاع می رساند، پیرو ابلاغ بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و با توجه به الزامات “شاپرک ” مبنی بر انتقال ارائه سرویس درگاه های پرداخت اینترنتی بانک اقتصاد نوین به شرکت پرداخت نوین آرین ( ارائه دهنده سرویس های پرداخت وابسته به بانک اقتصاد نوین ) و قطع سرویس پیشین تحت دامنه MODERN ، جهت جلوگیری از بروز هرگونه اختلال، اقدامات ذیل را  انجام نمائید: ادامه‌ی خواندن

  • انتقال وجه سپه (60)
  • کارت به کارت اقتصاد نوین (43)
  • انتقال وجه اقتصاد نوین (36)
  • انتقال وجه بانک سپه آنلاین (15)
  • انتقال وجه کارت به کارت اینترنتی بانک سپه (15)
  • بهترین درگاه پرداخت اینترنتی (15)
  • درگاه بانک اقتصاد نوین (12)
  • انتقال وجه از بانک اقتصاد نوین (11)