بایگانی ماهیانه: ژوئن 2014

توسعه محصولات نوین بانکی

توسعه محصولات نوین بانکی

بشر از عصر حجر تا دوران فناوری اطلاعات و ارتباطات مسیر پر پیچ و خمی را طی کرده است. با یک برش تاریخی میتوان ملاحظه کرد که از کجا به کجا آمده است. اگر بگوییم این همه رشد و پیشرفت نتیجه توسعه محصولات نوین و گام به گام در حیات انسانی بوده است، اغراق نکرده ایم. نیاکان ما هر روز برای فردایی بهتر به خلق شیوه های نو همت گماشته اند، فکر کرده اند، خلاقیت نشان داده اند، آزمون و خطا داشته اند، سوخته اند و ساخته اند تا عصری که امروز ما شاهد آنیم را به یادگار گذاشته اند. البته در این میان برخی از ملل منشا تمدن ها شده اند و عده ای چشم به حسرت به پیشرفت آنان دوخته اند و امروزه از این جا ماندگان قافله تمدن بشری نه نشانی هست نه یادگاری!

ادامه‌ی خواندن

بانکداری مجازی بانک پاسارگاد

سیستم بانکداری مجازی درگاه پرداخت بانکی، ارائه دهنده مجموعه ای از خدمات بانکی است که برای نخستین بار توسط epBank.ir به منظور رفاه حال مشتریان و کاهش مراجعه حضوری به شعبه ها، در فضای مجازی راه اندازی شده است.

استفاده از خدمات بانکداری مجازی از طریق وب سایت ePayBank.ir فراهم شده و تمامی درخواست های ثبت شده در این سیستم یا به صورت آنلاین اعمال شده ( افتتاح حساب پذیرندگی ، درخواست تسویه حساب ) و یا به صورت آفلاین توسط بانکداران مورد بررسی قرار می گیرد. شما از طریق سیستم پشتیبانی آنلاین درگاه پرداخت ePayBank.ir میتوانید درخواستهای پذیرندگی ثبت شده را پیگیری کرده و از آخرین وضعیت حساب خویش اطلاع حاصل نمایید.

ارایه درگاه پرداخت بانک پاسارگاد ، پارسیان ، اقتصاد نوین ، شهر ، سینا ، صادرات ، ملی ، ملت

ادامه‌ی خواندن

Alexa

در اینجا قصد داریم سایتهای اطلاعات اینترنتی را به شما معرفی کنیم که بدون دخالت انسان و هوشمندانه، گزارش ها و اطلاعات تقریبا دقیقی از هر وب سایتی که مد نظر داشته باشید را به شما ارائه می دهد. یکی از این وب سایتها، الکسا است. الکسا در آوریل 1996 تاسیس شد، الکسا اینترنت Alexa Internet براساس چشم اندازی از راهبردی هوشمند وب با بهبود دائمی آن و یا همکاری کاربران خود، رشد کرد. در طول این مسیر، الکسا توسعه یافت و میلیونها نسخه از نوار ابزار آن بر روی مرورگرها نصب و بدین ترتیب یکی از بزرگترین سایتها به مبنایی برای پردازش و به کار گیری حجم عظیم اطلاعات تبدیل شد. از نظر کاربران نوار ابزار و وب سایت الکسا، محصولی انقلابی در راهبری هوشمندانه وب بود و برای مدیران وب سایتها، مجموعه ای از ابزارهایی که میتوانستند در محدوده خدماتی الکسا از آن بهره ببرند. الکسا از همکاری یک گروه ویژه برای جمع آوری اطلاعات خود استفاده می کند. این گروه ویژه دقیقا خود کاربران وب هستند. الکسا با ارائه محصولی به نام نوار ابراز الکسا، اطلاعات به روز را به کاربران ارائه می دهد و خود نیز از تعاملاتی که هر کاربر در وب دارد. برای غنی کردن بانک اطلاعاتی خود استفاده می کند. مبنای بسیار مهم برای امار الکسا از بازخوردهایی است که نوار ابزار الکسا به سرورهای خود ارسال می کند.

آیا اطلاع دارید که سایت یوتیوب YouTube.com را میتوانید بصورت https://www.youtube.com بصورت آزاد بدان دسترسی یابید؟ سایتهایی که HTTPS هستند معمولا چنین ویژگی دارند.

ادامه‌ی خواندن

بانکداری

مکانیزم های عملی بازاریابی خدمات الکترونیکی

بانک ها به عنوان موسسات اقتصادی همواره به دنبال تحقق توقعات و نیازهای مشتریان خود می باشند. فناوری اطلاعات با تسهیل ارتباط با مشتریان و افزایش سرعت و اثر بخشی آن، زمینه بهبود عملکرد و نواوری در ارائه خدمات را فراهم می کند. در دنیای امروز با وجود تغییرات و تحولات لحظه به لحظه تکنولوژی خصوصا در زمینه الکترونیک و اینترنت، ما به سمت دنیایی مجازی حرکت می کنیم که در آن بانک ها و موسسات مالی باید بتوانند خدمات خود را بصورتی ارائه دهند که در مشتریان ایجاد ارزش ( رضایت ) نموده و در وظیفه اصلی خود که همانا جلب رضایت مشتری می باشد موفق باشند.

ارایه درگاه بانکی الکترونیکی برای دریافت وجوه پرداختی برای پذیرندگان و اعضای درگاه پرداخت

ادامه‌ی خواندن

RUP

هر تیم نرم افزاری خواه ملی یا بین المللی، روشی را برای تولید سیستم نرم افزاری دنبال می کند. در یک تیم کوچک با یک، دو و یا تعداد انگشت شمار اعضا، روش کار معمولا ساده است. مستندات بسیار کمی تولید می گردد. هر چند تحلیل و طراحی هم معمولا بسیار بدون تشریفات و غیر رسمی و در مدتی کوتاه انجام می شود، کدهای نهایی سیستم مرکز ثقل پروژه محسوب شده و همه فعالیت ها حول ان انجام می شود.

ارایه درگاه پرداخت بانکی ePayBank.ir برای مهندسان و دانشجویان نرم افزار و شرکتهای نرم افزاری

تبلیغات محصولات دیجیتال و نرم افزاری خود را در سایت آگهی و تبلیغات MyCityAd.ir میتوانید درج کنید.

ادامه‌ی خواندن

طراحی سایت پولساز

چگونه  سایت خود را به ماشین پولسازی تبدیل کنید؟

لازم بذکر است که مطالب این نوشتار در بازار کسب و کار ایران کاملا کاربردی هستند.

چگونه رویای بسیاری از صاحبان وب سایت به کابوسی وحشتناک تبدیل می شود؟ آنها با ذوق و شوق فراوان سایتی را راه اندازی می کنند و در رویای خود فکر می کنند که تمامی علاقه مندان به زمینه فعالیت سایت، با راه اندازی سایت برای بازدید سایت صف خواهند بست. مدتی می گذرد و هیچ اتفاقی نمی افتد. گاهی افرادی به صورت اتفاقی از سایت بازدید می کنند.

ارایه درگاه پرداخت بانکی برای صاحبان وب سایت و کسب و کار های ایرانی در ePayBank.ir

اگر ایده پولسازی در ذهن خویش دارید و میخواهید تبدیل به وب سایت کنید با گروه طراحان آریاکدرز تماس حاصل فرمایید.

ادامه‌ی خواندن

قرارداد ارایه خدمات درگاه

بخشی از متن قرارداد ارائه خدمات درگاه پرداخت اینترنتی ePayBank.ir

موضوع قرارداد درگاه پرداخت :

همکاری طرفین جهت استفاده از درگاه پرداخت اینترنتی مستقیم ePayBank.ir جهت فروش کالا یا ارائه خدمات در سایت اینترنتی پذیرنده، برای کلیه دارندگان کارت های مورد تایید بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران. ادامه‌ی خواندن

10 ابزار تحلیلی وب

10 ابزار تحلیلی وب

برای ارتقا کسب و کارهای آنلاین

اگر یک کسب و کار آنلاین راه اندازی کرده اید باید تا حد امکان اطلاعات زیادی در مورد مراجعه کنندگان به سایت داشته باشید تنها اینکه بدانید در ماه چقدر درآمد دارید مهم نیست. باید بدانید که مشتری تان بعد از ورود به وب سایت شما چه کاری انجام می دهند. برای مثال آنها چه چیزی را جستجو میکنند. چه مدتی در صفحات می مانند. چند بار از وب سایت شما بازدید می کنند. با در اختیار داشتن این اطلاعات شما میتوانید زمان ماندن افراد در وب سایت را ارتقا دهید یا احتمالا میتوانید فروش بیشتری داشته باشید. ضرب المثلی می گوید اطلاعات قدرت است و این ضرب المثل زمانی که یک وب سایت راه اندازی کرده اید بیشتر مصداق دارد. اکنون سوال این است که چگونه باید این اطلاعات را به دست اورد؟ جواب ساده است. از خدمات تحلیل وب رایگان یا پولی استفاده کنید. استفاده از این ابزارها آسان است.

ارایه درگاه پرداخت بانکی ePayBank.ir برای کسب و کار اینترنتی و آنلاین ایرانی

ادامه‌ی خواندن

  • تقاضای ارز در یک کشور به چه چیزی بستگی دارد (23)
  • میزان ارز موجود در یک کشور به چه عاملی بستگی دارد؟ (16)
  • میزان ارز موجود در یک کشور به چه چیزی بستگی دارد (11)

سامانه بانکداری اینترنتی

13 پرسش و پاسخ در مورد سامانه بانکداری اینترنتی سبا

1- سامانه بانکداری اینترنتی ( سبا ) چه امکاناتی دارد؟

  • انتقال وجه به حساب خود شخص ( یعنی حساب هایی که دارای شماره مشتری یکسان باشند )
  • انتقال وجه به حساب سایرین ( حساب های سیبا در بانک ملی )
  • انتقال وجه به حساب سایر بانک ها به صورت پایا و ساتنا ( با داشتن شماره شبای مقصد )
  • انتقال وجه کارت به کارت ( ملی به ملی یا ملی به سایر بانکها شتابی )
  • مشاهده موجودی حساب تحت عنوان مانده قابل دسترس، موثر و جاری
  • مشاهده صورتحساب ( 30 تراکنش آخر حساب و دوره ای )
  • مشاهده خلاصه حساب
  • پرداخت کلیه قبوض خدماتی
  • تعیین مبلغ چک ( برای حساب های حقوقی دولتی )
  • تنظیم دستور پرداخت در دوره های زمانی متوالی
  • مشاهده و پرداخت اقساط درون بانکی ( تسهیلات سیبایی مربوط به همان شماره مشتری)
  • پرداخت اقساط بین بانکی
  • مشاهده گواهی عدم پرداخت چک
  • استعلام وضعیت چک و دسته چک
  • تعویض رمز دوم کارت
  • مسدود نمودن کارت ادامه‌ی خواندن

  • www bankmellat ir (92)
  • www bank mellat ir (27)
  • www bankmelat ir (11)
  • انتقال وجه بین بانکی اینترنتی (10)

خدمات V.P.N

آشنایی با خدمات شبکه خصوصی مجازی 

استفاده از اینترنت به عنوان بستر انتقال داده ها هر روز گسترش بیشتری پیدا کرده و باعث می شود تا مراجعه به سرویس دهندگان وب و سرویس های Email هر روز بیشتر شود. با کمی کار میتوان حتی دو کامپیوتر را که در دو قاره مختلف قرار دارند به هم مرتبط کرد. پس از برقراری این ارتباط، هر کامپیوتر، کامپیوتر دیگر را طوری می بیند که گویا در شبکه محلی خودش قرار دارد. از این رهگذر دیگر نیازی به ارسال داده ها از طریق سرویس هایی مانند Email و FTP نخواهند بود. تنها اشکال این کار این است که در صورت عدم استفاده از کارکردهای امنیتی مناسب، کامپیوترها کاملا در اختیار خرابکاران قرار می گیرند. V.P.N ها مجموعه ای از سرویس های امنیتی در برابر این عملیات را فراهم می کنند. در ویندوز به آسانی میتوان یک V.P.N شخصی راه انداخت. برای این کار به نرم افزار خاصی نیاز نیست چون مایکروسافت همه چیزهای لازم را در سیستم عامل گنجانده یا در پایگاه اینترنتی خود به رایگان در اختیار همه گذاشته است.

عدم ارایه خدمات درگاه پرداخت بانکی برای اشخاصی که قصد فروش V.P.N به منظور دسترسی به سایت های غیر اخلاقی را دارند بعبارتی ePayBank.ir برای سایتهای فروش فیل.تر.شک.ن  خدمات درگاه پرداخت ارایه نمی نماید.

در صورتیکه کار شما شبکه می باشد و تجهیزات شبکه را نصب یا بفروش می رسانید میتوانید آگهی تبلیغات خدمات شبکه خود را در MyCityAd.ir ثبت نمایید تا مشتری های شما فزونی یابد. ادامه‌ی خواندن

تبریک نیمه شعبان

آرامش سهم کسانیست که بی منت می بخشند، بی کینه میخندند و با سخاوت محبتشان را اکرام می کنند.

سلام و تبریک، با عمل به وظایفمان راه بر ظهورش هموار کنیم.

درگاه پرداخت بانکی ePayBank.ir  + آگهی و تبلیغات نیازمندی آگهی شهر من MyCityAd.ir 

ادامه‌ی خواندن

ویروس بیماری کرونا

بیماری جدید کرونا

سازمان بهداشت جهانی از کشف ویروسی جدید خبر داد که عامل عفونی خطرناکی در دستگاه تنفسی است. این ویروس تقریبا شبیه ویروس بیماری سارس است که در سال 2003 در جهان شیوع پیدا کرد و جان بسیاری را گرفت.

ویروس کرونا به عنوان عامل این بیماری به سیستم تنفسی حمله می کند و به تدریج این سیستم را از کار می اندازد و از علائم این بیماری میتوان به سرفه، تب شدید که به التهاب ریه و نارسایی کلیه منجر می شود، اشاره کرد، اما تاکنون واکسنی برای جلوگیری از ابتلای به آن ساخته نشده است.

ادامه‌ی خواندن

دانستنی هایی پیرامون ارز

دانستنی هایی پیرامون ارز

همه ابزارهای پولی که مبین مطالبات اهالی یک کشور از کشور دیگر باشد ارز نامیده می شود.

استفاده از ارز وسیله اصلی هر کشور برای تسویه حساب معاملات با دیگر کشورها به شمار می رود. بدین ترتیب تقاضای یک کشور برای ارز بستگی به مقدار واردات مورد نیاز آن دارد ( به دلیل ضرورت پرداخت برای کالاها و خدمات وارداتی )، در حالی که ارز موجود در آن کشور بستگی به مقدار کالا و خدماتی که صادر می کند، خواهد داشت. هرگاه مقدار واردات بیش از میزان صادرات باشد بدین معنی است که مخارج ارزی از درامدهای ارزی فراتر رفته و کشور با کسری تراز پرداخت ها روبروست که باید از محل ذخایر ارزی پیشین تامین گردد. توازن عرضه و تقاضای ارز در بازار ارز جهانی تنظیم می شود.

ارایه درگاه پرداخت بانکی ePayBank.ir و خدمات ارزی برای پذیرندگان درگاه پرداخت

ادامه‌ی خواندن

  • نرخ ترجیحی ارز چیست (82)
  • نرخ ترجیحی ارز چیست؟ (43)
  • نرخ چندگانه ارز چیست (31)
  • نرخ ترجیحی ارزچیست (27)
  • نرخ چند گانه ارز چیست (19)
  • نرخ ترجیهی ارز چیست (15)
  • نرخ چندگانه ارز چیست؟ (15)
  • نرخ ترجیحی ارز چیست (14)
  • نرخ ترجیحی ارز (12)
  • نرخ چندگانه ارزچیست (12)

تخلیه تلفنی

تخلیه تلفنی

مباحثی پیرامون مسائل حفاظتی و امنیتی و لزوم توجه و رعایت آنها

از جمله ویژگی های رشد و توسعه هر کشوری، میزان توجه و رعایت مسائل حفاظتی و امنیتی در آن کشور است. این مهم ارتباط مستقیم با فرهنگ عمومی جامعه دارد و رعایت این امور یکی از محورهای پیشرفت آن جامعه خواهد بود.

موضوعی که در عین سادگی و کم اهمیت جلوه کردنش بسیار مهم و حیاتی است و بسیار به امنیت کشور خدشه وارد کرده است، مفهوم تخلیه تلفنی است.

ادامه‌ی خواندن

شروع هفته موفق

10+1 نکته برای شروع یک هفته موفق

برای یک شروع خوب هیچ وقت دیر نیست. حتما شما هم بر حسا عادت بخشی از کارهایتان و یاش روع یک کار جدید را به اول هفته موکول کرده اید، امروز همان روز است پس بهتر است دست به کار شوید تا هفته ای موفق را آغاز کنید.

ارایه درگاه پرداخت بانکی ePayBank.ir برای فعالین اقتصادی و کسب و کارهای کشور

در ادامه با ما همراه باشید تا 11 راز برای شروع یک هفته موفق را با شما در میان بگذاریم. ادامه‌ی خواندن

سامانه یکپارچه اقدامات اجرایی و قضایی

سامانه یکپارچه اقدامات اجرایی و قضایی (سیاق )

سامانه یکپارچه اقدامات اجرایی و قضایی با نام اختصاری سیاق در راستای نظارت بر عملکرد واحدها در پیگیری پرونده های مطالباتی در مراجع قضایی و ثبتی با هدف کاهش مطالبات غیر جاری تدوین و راه اندازی شده که در نوع خود منحصر به فرد است. این سامانه مجموعه ای از اهم اطلاعات پرونده های مطالباتی در فضای مجازی، تحت دسترسی اینترنت و اینترانت است به نحوی که پس از ورود و ثبت داده ها و پردازش آنها، گزارشات کاملی از روند اقدامات اجرایی و قضایی به مراجع درون سازمانی و برون سازمانی تهیه و ارائه می گردد.

ارایه درگاه پرداخت بانکی ePayBank.ir با ضریب امنیتی بالا برای پذیرندگان درگاه پرداخت

ادامه‌ی خواندن

کارمزد جدید بانک ها

بانک‌ها از امروز از مشتریان کارمزد جدید می‌گیرند

براساس بخشنامه بانک مرکزی، سیستم بانکی از امروز برای مانده‌گیری از حساب‌های کارتی مردم کارمزد دریافت می‌کند.
به گزارش درگاه پرداخت بانکی ePayBank.ir ، براساس بخشنامه بانک مرکزی، نظام بانکی کشور از امروز سه شنبه بیستم خردادماه جاری، برای مانده گیری از تمامی تراکنش های شتاب از مشتریان کارمزد دریافت می کنند. بانک مرکزی دلیل این دستورالعمل را کاستن از بار ترافیک غیر ضروری، ارتقاء و پایداری شبکه و نیز کاستن از هزینه های غیر ضروری بانک ها اعلام کرده بود. ادامه‌ی خواندن

  • موجودی بانک سپه (27)
  • انتقال وجه پست بانک (14)

آشپزی و طبخ غذا

آشپزی و طبخ غذا یکی از کارهای لاینفک زندگی روزمره ی انسانها است، چرا که غذا مهم ترین عامل برای حیات انسان است. از این رو، لازم است انسان ها از غذاهای سالم و مقوی و انرژی زا و ساده استفاده کنند تا همیشه سالم و تندرست باشند.

رمز سلامتی و نشاط انسان در استفاده از غذاهای ساده است؛ بدن انسان فقط قادر است از غذاهای ساده تغذیه نماید. پسندیده است در هر وعده غذایی، بیش از یک نوع غذا بر سر سفره نباشد. تداخل انواع غذاها بر سر یک سفره، برای انسان بسیار مضر بوده و انسان را به زحمت می اندازد. تنوع زمانی ارزش دارد که در طول روز و هفته صورت پذیرد. در هر وعده از روز، تنها یک نوع غذای ساده میل کنید تا از همه مواد غذایی بهره مند شوید و تمام نیازمندی های بدنتان تامین شود. غذای انسان باید داروی او باشد و داروی او هم غذایش باشد! اگر چنین عمل کردیم دیگر بیماری در زندگی ما مفهومی نخواهد داشت.

ارایه درگاه پرداخت بانکی برای سایتهای آشپزی ، متخصصان و کارشناسان تغذیه و صنایع غذایی

ادامه‌ی خواندن

مدیریت ریسک

ضرورت توجه به مدیریت ریسک اطلاعات

امروزه شاخص دسترسی و بهره گیری از اطلاعات مهمترین عامل تعیین کننده برتری جوامع، کشورها و سازمانها نسبت به یکدیگر محسوب می شود. به همین دلیل است که در جهان امروز اطلاعات جزء دارایی های یک سازمان محسوب می شود و به یکی از مهمترین فاکتورها در صحنه رقابت ملی و بین المللی تبدیل شده است. از طرف دیگر در سالهای اخیر کلیه بخش های اقتصادی، مدیریت ریسک را بعنوان یک اصل کلیدی در جهت محافظت از منافع ذینفعان به منظور ارائه خروجی های کارا و اثر بخش مد نظر قرار داده اند. با این حال، مفهوم و ابعاد ریسک اطلاعات مانند سایر ریسک ها واضح نبوده، به همین علت به درستی مدیریت نمی شود.

امنیت تراکنش های پذیرندگان و مشتریان درگاه پرداخت بانکی ePayBank.ir تضمین می شود.

ادامه‌ی خواندن

کم خوابی

کم خوابی بهاری با پرخوابی جبران نمی شود

روز به نیمه نرسیده چشم ها خواب آلود می شود و تمرکز مغز کم، این ویژگی بهار است. این فصل برخلاف اینکه فصل شروع مجدد، شادابی و نشاط است، اما بسیاری از افراد از احساس خواب آلودگی شدید در فصل بهار رنج می برند و تصور می کنند که با خوابیدن بسیار از این رنج خلاصی خواهند یافت. این ویژگی ها را به حساب بیماری نگذارید چرا که احساس سستی و خواب آلودگی به علت تغییر آب و هوا، رویش گل و گیاهان و گرده افشانی در فصل بهار است. کم کم بدن به تغییرات فصلی عادت می کند و خواب آلودگی از تن به در می رود. ادامه‌ی خواندن

شکایت مشتری

تحلیل سکوت مشتری بانکی

شکایت مشتری ابزاری است سودمند در راستای نیل به اهداف سازمانی و رشد و توسعه کسب و کار. بنابراین، فرصتی فراهم آورید تا مشتریانتان بتوانند به راحتی شکایات خود را مطرح کنند، چون در غیر این صورت از هر فرصتی استفاده می کنند و شکایات شان را به گوش دیگران می رسانند، به گوش سایر مشتریان بالقوه شما و به گوش رقبای شما. وضعیت کسب و کار بانک خود را صادقانه و به صورت واقعی بررسی نمایید.

در سال گذشته چند مشتری ناراضی دشاتید؟ اگر جوابتان این است که بانک شما اصلا مشتری ناراضی نداشته است، باید اظهار داشت که یک جای کار می لنگد. با توجه به اینکه در فرایند فروش خدمات، کارکنان بانک با ادراک انسانها سروکار دارند بنابراین محال است بانکها به صورت صد در صد رضایت همه مشتریان را فراهم آورند. پس وقتی می شنویم بانکی هیچ مشتری شاکی ندارد در حقیقت به این معناست که شرایطی مهیا نکرده است تا مشتری شکایتش را ابراز کند.

بزرگترین و محبوبترین شرکتهای دنیا هم با تمام ساز و کارهایی که برای جلب رضایت مشتریان خود در نظر می گیرند، دارای مشتری شاکی و ناراضی هستند، بنابراین، کمی ساده لوحانه است که فکر کنیم ما از این مقوله مستثنی هستیم و همه مشتریان از ما راضی و خشنود هستند.

با استفاده از پشتیبانی آنلاین درگاه پرداخت ePayBank.ir میتوانید سوالات و مشکلات را با درگاه پرداخت بانکی ePayBank.ir در میان بگذارید. ادامه‌ی خواندن

خدمات بانکی

آشنایی با خدمات بانکی ( ساتنا ، پایا و شبا )

  1. ساتنا چیست؟ ساتنا مخفف سامانه تسویه حساب تسویه ناخالص آنی می باشد. ساتنا سامانه ای الکترونیکی است که پردازش و تسویه تراکنش های بین بانکی و دستور پرداخت های فوری را به صورت انفرادی و آنی انجام می دهد. به عبارت دیگر : حواله الکترونیکی پول از یک حساب در یک بانک به حساب دیگر در بانک دیگر. ادامه‌ی خواندن

  • بانک قوامین (11)

لزوم اعتبارسنجی مشتریان

لزوم اعتبارسنجی مشتریان درگاه پرداخت بانک

اصالت سنجی یا احراز هویت به تعیین صحت و سقم یک ویژگی، داده یا نهاد گفته می شود. این فرایند ممکن است شامل تایید هویت یک شخص، دنبال کردن ریشه های یک سازه بشری، مطمئن شدن از اینکه یک کالا همانی است که بسته بندی آن معرفی می کند، یا اطمینان از قابل اعتماد بودن یک نرم افزار رایانه ای باشد.

درگاه پرداخت ePayBank.ir تنها درگاه بانکی است که تمامی پذیرندگان فعال آن معتبر هستند.

ادامه‌ی خواندن

فروشگاه اینترنتی

تجارت الکترونیک e-Commerce سالانه بیش از 500 میلیارد دلار گردش مالی تجارت جهانی را در اختیار دارد. این نوع خاص از تجارت که از اوایل دهه 90 میلادی آغاز شد، به دلیل سهولت در بکارگیری آن و داشتن مولفه هایی مانند سرعت، دقت و امنیت، از مشتری مداری بسیاری برخوردار شد که در اینترنت، نمونه های زیادی از ان را میتوان مشاهده کرد . سایتهایی مانند eBay.com یا Amazon.com یا بخش خرید و فروش گوگل froogle.com به عنوان برترین های تجارت الکترونیک در وب شناخته می شوند.

در صورتیکه فروشگاه اینترنتی دارید و نیاز به درگاه پرداخت دارید میتوانید با ما تماس نمایید.

در صورتیکه میخواهید فروشگاه اینترنتی خود را معروف کنید در MyCityAd.ir اگهی ستاره دار درج نمایید.

در صورتیکه سایتی دارید و میخواهید درایور یا راه انداز فکس پاناسونیک یا درایور فیش پرینتر اپسون یا درایور محصولات سامسونگ یا درایور پرینتر برادر یا پرینتر اچ پی یا درایور محصولات شارپ یا کنون را بفروش برسانید میتوانید با عضویت در ePayBank.ir درگاه پرداخت بانکی برای خود داشته باشید.

در صورتیکه میخواهید افزایش فروش داشته باشید آگهی محصولاتتان را بصورت ستاره دار میتوانید در سایت اگهی تبلیغات و نیازمندی آگهی شهر من بنشانی MyCityAd.ir درج نمایید.

اگر فروشگاهی دارید که اقلام زیر را به فروش میرسانید شما نیز میتوانید درگاه پرداخت داشته باشید ادامه‌ی خواندن