بایگانی ماهیانه: آگوست 2014

فن اوا کارت بر روی سیستم درگاه پرداخت epaybank.ir

‫فن اوا کارت بر روی سیستم درگاه پرداخت epaybank.ir امد‬‎
‫اشکالات درگاه پارسیان رفع شدند و اماده سرویس دهی شد.‬‎

‫الان در epaybank.ir بانکهای پارسیان – اقتصاد نوین – دو عدد سامان – یک عدد فن اوا کارت فعال است‬‎
‫4 تای دیگر فن آوا کارت روی سیستم با پذیرندگی های مختلف خواهد امد بعنوان پشتیبان سیستم ادامه‌ی خواندن

١۶١ نکته موفقیت در کسب و کار اینترنتی

بخش یک : طراحی یک سایت کسب و کار

درس شماره: 1

ساخت یا طراحی

هر کسی می تواند یک سایت “بسازد” اما هر کسی نمی تواند یک سایت “طراحی” کند. طراحی سایت تنها ساخت گرفیک های زیبا و جذاب نیست. در طراحی یک سایت عوامل مهمی همچون “روانشناسی رنگها”، “نحوه چیدمان گرافیک”، “نمایش مؤثر متنها”، “اندازه گرافیک” و چندین عامل مهم دیگر دخیل هستند. وجود هر یک از این عوامل به تنهایی نمی تواند یک سایت را حرفه ای جلوه دهد.

آموزش طراحی سایت کسب و کارهای اینترنتی در webdesign.epaybank.ir

درصورتیکه میخواهید خدمات کالا یا محصولات خودتان را تبلیغ نمایید بهترین سایت تبلیغاتی و درج آگهی MyCityAd.ir هست

اگر میخواهید محصولات خود را در سایت کسب و کار اینترنتی خویش بفروش برسانید ePayBank.ir بهترین و امن ترین درگاه پرداخت بانکی کشور با طرح های تشویقی پرداخت سریع برای پذیرندگان معتبر می باشد. ادامه‌ی خواندن

نمونه کد PHP جهت اتصال فروشندگان به درگاه پرداخت

مقدمه درگاه بانکی

این مستند راهنمایی برای نصب و استفاده از نمونه کدPHP ارائه شده برای فروشندگان شرکت فن آوا کارت به منظور اتصال به درگاه پرداخت بانک است. برای این نمونه کد یک لایه واسط کاربری نیز طراحی شده است که هم مطالعه کد آن به برنامه ­نویس مربوطه ایده نحوه اتصال به درگاه پرداخت از سمت فروشنده را بدهد و هم واسط کاربری ساده­ ی آن برای تست و ملموس کردن Business مربوطه مفید واقع شود.

لازم به تذکر است که کلیه مسئولیت قرار دادن و استفاده بدون اصلاح این نمونه کد در پرتال یا نرم­ افزار فروشندگان به عهده ایشان است. تأکید می­شود که این کد صرفاً نمونه ­ای از نحوه اتصال به درگاه پرداخت و پیاده­ سازی آن است و برای محیط عملیاتی و واقعی کافی و کامل نیست.

برای آشنایی با مفاهیم و اصطلاحات موجود در این محصول نیاز است که مستند «راهنمای کاربران- درگاه پرداخت اینترنتی» ePayBank.ir به آدرس http://ePayBank.ir/help.pdf مطالعه گردد.

ارایه درگاه پرداخت اختصاصی برای webmaster های ایرانی صاحبان حساب در بانکهای دولتی و خصوصی کشور

امکان سفارش راه اندازی و نصب درگاه پرداخت اینترنتی برای وب سایتها توسط ePayBank.ir امکانپذیر است.

  ادامه‌ی خواندن

درگاه پرداخت درون برنامه ای

با سلام و احترام خدمت دوستان و همراهان همیشگی درگاه پرداخت بانکی

امکانی جدید برای برنامه نویسان اندرویدی و IOS در سیستم درگاه پرداخت ePayBank.ir خدمت حضور برنامه نویسان عزیز و علاقه مندان به تکنولوژی معرفی می گردد.

چندی پیش یکی از دوستان برنامه نویس اندرویدی از مدیر درگاه پرداخت ePayBank.ir تقاضا نمودند که امکانی برای برنامه نویسان اندرویدی فراهم شود تا این برنامه نویسان از سلطه درگاه پرداخت درون برنامه ای مارکتهای مختلف اندروید بیرون آیند و اپلیکیشن های خودشان را به درگاه بانکی مجهز سازند. با بررسی و مکاتبات و مذاکراتی که با برنامه نویسان خبره کشور انجام گردید نیازمندیهای آنان برای ایجاد چنین سیستمی استخراج و توسط تیم فنی درگاه پرداخت بصورت امن برنامه نویسی و پیاده سازی گردیده است که مراحل کار به شرح زیر بیان می گردند:

ادامه‌ی خواندن

طراحی سایت درج آگهی ای پیشرو

در صورتیکه میخواهید ترافیک ورودی سایت یا در کل بازدید سایت خویش را افزایش دهید به نکات درج آگهی آگهی شهر من که در زیر عنوان می شوند توجه فرمایید زیرا توجه به این نکات بسیار مهم و باعث افزایش بهره وری شما از درج آگهی در سایت تبلیغات نیازمندی MyCityAd.ir خواهد شد. ادامه‌ی خواندن

انتقال داده ها و شبکه های کامپیوتری

مقدمه ای بر انتقال داده ها و شبکه های کامپیوتری
در دنیـای امـروز کـه مـیتـوان آن را عصـر اطلاعـات نامیـد، انتقـال داده هـا (Data Communication) و شـبکه هـای کـامپیوتری
( Computer Networks) که حاصل پیوند دو صنعت کامپیوتر و مخابرات است، از اهمیت ویژه ای برخوردار مـیباشـند. هـدف از پیـدایش شبکه های کامپیوتری، اتصال کامپیوترهای مستقل از طریق یک فناوری واحد و قوانین مشخص به منظور انتقال داده هـا و اشـتراک منـابع است. منظور از انتقال داده ها ، ارسال و دریافت داده ها به صورت پیوسته آنالوگ یا گسسته دیجیتال بر روی رسانه های مختلف انتقال مانند زوج سیم به هم تابیده، فیبر نوری، هوا و غیره میباشد.
سیستمهای باز (Open System) و مدل لایهای یکی از سبکهای طراحی ماژولار (پیمانهای) سیستمهای بزرگ، سبک معماری لایه ای است. در این سبک یک سیستمهای پیچیده به لایه هایی تقسیم میشود که هر لایه، وظایف مجزای خاص خودش را دارد و به لایه بالاتر از خود سرویس داده و از لایه پایینتر سرویس میگیرد. سرویسها طبق یک واسط استاندارد خاص داده میشود. مثلاً وظایف فیزیکی سیستمهای الکتریکی و مخابراتی در ارسال و دریافت امواج بر روی رسانه باید از وظایف سخت افزار کنترل خطا و جریان بر روی پیوند جدا شود و این دو لایه اصولاً از وظایف نرمافزارهای مسیریابی و آدرسدهی مجزا هستند تا طراحی به صورت مجزا و سادهتر صورت گیرد. این امر باعث پیاده سازی ساده تر، انعطاف
بیشتر، نگهداری و عیبیابی آسانتر و اعمال تغییرات بهتر و سریعتر خواهد شد.

ارایه درگاه پرداخت ePayBank.ir برای خرید و فروش تجهیزات سخت افزاری و نرم افزاری شبکه های کامپیوتری

درصورتیکه میخواهید تجهیزات سخت افزار و خدمات شبکه های کامپیوتری شما به نحو احسن تبلیغ شود کافیست در سایت درج آگهی نیازمندی تبلیغاتی MyCityAd.ir ثبت آگهی نمایید و سپس خدمات  و ویژگی های سخت افزار را معرفی نمایید. ادامه‌ی خواندن

بررسی مستندات تجزیه و تحلیل سیستم

اهمیت و نقش اصلاح و بهبود روش ها در نظام اداری هر کشوری انکار ناپذیر است. هم اکنون در کشور ما به خوبی
مشهود است که سازمان های ما در تحقق اهدافشان چنان که باید موفق نیستند و اغلب منابع موجود که باید قدرشان
را دانست، به هدر میرود.
بررسی مطالعات محققین و تجارب مدیران موفق در کشورهای پیشرفته و یا در حال توسعه مبین آن است که اصلاح
و تجدیدنظر مستمر در سیستم ها و روش های انجام کار با توجه به پیشرفت علوم و فناوری امری اجتناب ناپذیر است
چرا که در غیر این صورت سیستم پاسخگوی نیازهای جامعه نبوده و محکوم به زوال خواهد بود.

ارایه درگاه پرداخت ePayBank.ir برای رونق اقتصادی و تحول اجتماعی کشور برای سایتها و وبلاگها
ادامه‌ی خواندن

عینک گوگل

عینک گوگل
عینک گوگل در واقع یک کامپیوتر پوشیدنی به حساب میآید. گوگل با یک طراحی ساده و معمولی سعی بر آن داشته رغبت مضاعفی برای کاربران در استفاده از این تکنولوژی نو ظهور ایجاد نماید.
عینکی با وزن کمتر از یک عینک آفتابی با یک باطری به طول عمر ۶ ساعت کار که گوگل قصد دارد آن را به یک روز افزایش دهد.
این عینک بدون شیشه است. در واقع یکی از چشم های کاربر کاملا آزاد بوده و اطلاعات بر روی چشم دیگر ارسال میشود. یک دوربین در جلوی عینک وظیفه ی عکس برداری و فیلم برداری از آنچه را که کاربر می بیند به عهده دارد.

ارایه درگاه پرداخت ePayBank.ir برای خرید و فروش قاب یا فریم عینک

درصورتیکه میخواهید فریم یا قاب عینک خویش را بخرید یا بفروشید در MyCityAd.ir درج آگهی کنید ادامه‌ی خواندن

دادسراها

دادسراها
با تصویب قانون تشکیل دادگاههای عمومی و انقلاب در سال 1373، دادسراها که در معیت دادگاهها فعالیت میکردند بنا به دلایلی از سیستم قضایی کشور حذف شدند.
با قانون اصلاح قانون تشکیل دادگاههای عمومی و انقلاب مصوب 28/7/1381 زمینه برای احیای مجدد دادسراها در سیستم قضایی کشور آماده گردید.

ارایه درگاه پرداخت ePayBank.ir برای دانشجویان حقوق و اساتید دانشگاهی و وکلای محترم برای اخذ وجه مشاوره حق وکالت ایشان

وکلا و دانشجویان محترم حقوق میتوانند خدمات مشاوره حقوقی خویش را در MyCityAd.ir آگهی نمایند ادامه‌ی خواندن

  • الکترونیک قضایی (15)

درگاه پرداخت بانک پارسیان

پذیرنده گرامی

با سلام و احترام

به اطلاع می رساند به علت پاره ای تغییرات در سیستمهای شرکت تجارت الکترونیک پارسیان با هدف ارتقای کیفیت ارائه خدمات به شما ،از ساعت 1 الی 6 بامداد مورخ نوزدهم مرداد ماه در سرویس های این شرکت وقفه ایجاد می گردد .

پیشاپیش از بروز اختلالات فوق عذرخواهی نموده ، از صبر و شکیبایی شما صمیمانه سپاسگذاریم و امیدواریم با ارائه سطح جدیدی از کیفیت خدمات ، رضایت شما را هر چه بیشتر جلب نماییم .

با تشکر(واحد پذیرندگان مجازی)شرکت تجارت الکترونیک پارسیان
لازم بذکر است که درگاه پرداخت ePayBank.ir سرویس درگاه بانک پارسیان را تا اطلاع ثانوی جهت حل شدن موضوع بطور موقت قطع کرده است و پردازش های تراکنش بانکی پذیرندگان با بانک سامان و اقتصاد نوین انجام می پذیرد.

What Is XML

What Is XML?

The name XML comes from the full name of the language, Extensible Markup Language. Although markup is in the name of the language, do not think of XML as you do HTML because, aside from the fact that both languages are based on tag pairs, there are no similarities. XML is used for the storage and exchange of data within its tag pairs, whereas HTML couldn’t care less what is contained in the content or how it is structured its only purpose is to display the content to the browser. In other words, XML is used to define and carry the content, whereas HTML is used to make it visually appealing to the reader.

ارایه درگاه پرداخت ePayBank.ir برای برنامه نویسان و وبمستران سایتها و وبلاگهای ایرانی

با درج آگهی در MyCityAd.ir میتوانید ویترین فروشگاهی داشته باشید و صفحه آگهی اختصاصی

با تهیه بسته آموزش طراحی سایت اختصاصی php از webdesign.epaybank.ir سایت خودتان را میتوانید براحتی برنامه نویسی و توسعه دهید تا در فضای اینترنتی خدماتتان را ارایه دهید.

ادامه‌ی خواندن

Creating a Shopping Cart Mechanism

Creating a Shopping Cart Mechanism
In this hands-on chapter, you will integrate a shopping cart mechanism and checkout procedure into the basic storefront display that you created in, “Creating an Online Storefront.” You will be shown the methods for creating the relevant database tables as well as the scripts for adding and deleting cart items. Once again, the examples used in this chapter represent only a few of an infinite number of possibilities to complete these tasks and are meant as working examples rather than the definitive guide for building an online store.

ارایه  درگاه پرداخت ePayBank.ir برای فروشگاه ها و اسکریپتهای فروشگاهی اینترنتی

اگر میخواهید محصولات شما بصورت فروشگاهی نمایش داده شود در MyCityAd.ir درج آگهی کنید

اگر میخواهید برنامه نویسی سبد خرید اینترنتی را بصورت فارسی بیاموزید بسته آموزش طراحی سایت اختصاصی آریاکدرز را از mortezasaheb.ir خریداری نمایید.

ادامه‌ی خواندن

Creating an Online Storefront

Creating an Online Storefront
In this short, hands-on lesson, you will create a generic online storefront. You will learn the methods for creating the relevant database tables, as well as the scripts for displaying the information to the user. The examples used in this chapter represent one of an infinite number of possibilities to complete these tasks and are meant to provide a foundation of knowledge rather than a definitive method for completing this task.

In this chapter, you will learn how to

Create relational tables for an online store

Create the scripts to display store categories

Create the scripts to display individual items

ارایه درگاه پرداخت ePayBank.ir برای فروشگاههای ایرانی و وبلاگها

اگر میخواهید برنامه نویسی سایت را به صورت عملی و کاربردی بیاموزید کافیست به سایت mortezasaheb.ir مراجعه نمایید و بسته آموزش طراحی سایت اختصاصی را خریداری نمایید

برای درج تبلیغات اینترنتی در MyCityAd.ir کافیست بعد از مراجعه به این سایت بر روی ثبت آگهی کلیک نمایید و سپس متن آگهی و مشخصات آگهی را بصورت کامل و دقیق پر کنید.

ادامه‌ی خواندن

Creating an Online Address Book

In this hands-on lesson, your project will be to create a manageable, online address book. You will learn the methods for creating the relevant database tables, as well as the forms and scripts for adding, deleting, and viewing database records.

In this chapter, you will learn

How to create relational tables for an online address book

How to create the forms and scripts for adding and deleting records in the address book

How to create the forms and scripts for viewing records

ارایه درگاه پرداخت ePayBank.ir برای دریافت وجه خرید اینترنتی از خریداران محصولات سایت

خرید بسته آموزش برنامه نویسی سایت در آدرس mortezasaheb.ir امکان پذیر می باشد.

تبلیغات اینترنتی خدمات و محصولاتتان را میتوانید در سایت نیازمندی MyCityAd.ir درج آگهی کنید.
ادامه‌ی خواندن

Developing the Mailing Mechanism

Developing the Mailing Mechanism with PHP
With the subscription mechanism in place, you can create a basic form interface for a script that will take the contents of your form and send it to every address in your subscribers table. This is another one of those all-in-one scripts, called sendmymail.php, and it is shown in Listing 19.2.

ارایه درگاه اختصاصی پرداخت ePayBank.ir برای وب مستران و صاحبان سایت ایرانی

آیا اطلاع دارید که برای افزایش فروش باید تبلیغات کنید؟ بهرتین سایت تبلیغاتی MyCityAd.ir هست

آیا میخواهید بسته آموزشی طراحی سایت اختصاصی را از mortezasaheb.ir خریداری نمایید ؟

ادامه‌ی خواندن

Developing the Subscription Mechanism

Developing the Subscription Mechanism with PHP
You learned in earlier chapters that planning is the most important aspect of creating any product. In this case, think of the elements you will need for your subscription mechanism:

ارایه درگاه پرداخت اینترنتی مستقیم اختصاصی ePayBank.ir برای سایتهای ایرانی

وب مستران و مدیران سایتهای ایرانی میتوانند خدمات و محصولاتشان را در MyCityAd.ir آگهی کنند

آموزش برنامه نویسی و طراحی سایت اختصاصی را از مدیر گروه طراحان آریاکدرز بخواهید.
ادامه‌ی خواندن

Session Function Overview

Session Function Overview

Session functions provide a unique identifier to a user, which can then be used to store and acquire information linked to that ID. When a visitor accesses a session-enabled page, either a new identifier is allocated, or the user is reassociated with one that was already established in a previous visit. Any variables that have been associated with the session become available to your code through the $_SESSION superglobal.

ارایه درگاه پرداخت ePayBank.ir برای برنامه نویسان سایتهای اینترنتی انلاین ایرانی

با مراجعه به سایت  mortezasaheb.ir میتوانید بسته آموزش طراحی سایت را خریداری نمایید.

ارایه خدمات تبلیغاتی خرید و فروش بسته های آموزش کدنویسی و طراحی قالب در MyCityAd.ir
ادامه‌ی خواندن

Introducing Cookies

Introducing Cookies
You can use cookies within your PHP scripts to store small bits of information about a user. A cookie is a small amount of data stored by the user’s browser in compliance with a request from a server or script.

ارایه درگاه پرداخت ePayBank.ir برای وب مستران ایرانی جهت دریافت وجه بصورت اینترنتی

تبلیغات نیازمندی را میتوانید براحتی با عضویت در MyCityAd.ir درج آگهی نمایید.

خرید بسته آموزش اختصاصی و کاربردی برنامه نویسی طراحی سایت mortezasaheb.ir ادامه‌ی خواندن

Using Date and Time Functions in PHP

Using Date and Time Functions in PHP
The following sections introduce you to the date- and time-related functions specifically in PHP. Try out each listing for yourself to see how simple and powerful these functions can be.

ارایه درگاه پرداخت ePayBank.ir برای برنامه نویسان PHP سایتهای اینترنتی ایرانی

تبلیغات اینترنتی خدمات و نیازمندیهای خود را در سایت MyCityAd.ir بصورت ستاره دار درج نمایید

آموزش خصوصی و تدریس خصوصی PHP را با تهیه بسته آموزشی طراحی سایت گروه طراحان آریاکدرز بنشانی Webdesign.epaybank.ir بصورت کاربردی و عملی تجربه خواهید کرد. ادامه‌ی خواندن

Manipulating Strings with PHP

Manipulating Strings with PHP
PHP provides many functions that will transform a string argument, subtly or radically, as you’ll soon see.

آموزش آسان و ساده برنامه نویسی یا کد نویسی طراحی سایت بصورت خصوصی و کاربردی

ارایه درگاه پرداخت ePayBank.ir برای برنامه نویسی آسان درگاه اینترنتی پرداخت کارتی شتاب

تبلیغات نیازمندی آنلاین خویش را میتوانید در سایت آگهی MyCityAd.ir درج آگهی نمایید.

ادامه‌ی خواندن

Investigating Strings in PHP

Investigating Strings in PHP
You do not always know everything about the data you are working with. Strings can arrive from many sources, including user input, databases, files, and web pages. Before you begin to work with data from an external source, you often will need to find out more about the data. PHP provides many functions that enable you to acquire information about strings.

آموزش زبان برنامه نویسی PHP برای طراحی سایت اختصاصی یا طراحی اختصاصی سایت

ارایه درگاه پرداخت اینترنتی ePayBank.ir برای سایتهای برنامه نویسی شده اینترنتی آنلاین

تبلیغات نیازمندی خود را میتوانید بصورت آنلاین و ستاره دار در MyCityAd.ir درج اگهی کنید.

ادامه‌ی خواندن

Formatting Strings with PHP

Formatting Strings with PHP
Until now, we have simply printed any strings we want to display directly to the browser in their original state. PHP provides two functions that allow you first to apply formatting, whether to round doubles to a given number of decimal places, define alignment within a field, or display data according to different number systems. In this section, you will look at a few of the formatting options provided by printf() and sprintf().

آموزش طراحی سایت اختصاصی و برنامه نویسی PHP برای هموطنان ایرانی داخل و خارج از کشور

ارایه درگاه پرداخت ePayBank.ir برای سایتهای برنامه نویسی شده با زبان برنامه نویسی PHP

ارایه امکان تبلیغات اینترنتی خدمات و محصولات فیزیکی و مجازی با درج آگهی در MyCityAd.ir ادامه‌ی خواندن

Object Inheritance

Object Inheritance

Having learned the absolute basics of objects, properties, and methods, you can start to look at object inheritance. Inheritance with regard to classes is just what it sounds like: One class inherits the functionality from its parent class. Listing 9.7 shows an example.

ارایه درگاه پرداخت ePayBank.ir برای برنامه نویسان و وب مستران سایتهای ایرانی و وبلاگها

درج تبلیغات اینترنتی در MyCityAd.ir رایگان هست. هم اکنون خدمات خود را درج آگهی کنید.

آموزش برنامه نویسی طراحی اختصاصی سایت در mortezasaheb.ir امکانپذیر هست. ادامه‌ی خواندن

Creating an Object

Creating an Object
Explaining the concept of an object is a little difficult: It’s a sort of theoretical box of things variables, functions, and so forth that exists in a templated structure called a class. Although it’s easy to visualize a scalar variable, such as $color, with a value of red, or an array called $character with three or four different elements inside it, some people have a difficult time visualizing objects.

ارایه درگاه پرداخت ePayBank.ir برای برنامه نویسان سایتهای ایرانی و خارجی

تبلیغات اینترنتی نیازمندیهای محصولات فروشگاهی خود را در MyCityAd.ir درج آگهی نمایید.

با تهیه بسته آموزش طراحی سایت از mortezasaheb.ir سایتتان را خودتان برنامه نویسی کنید.
ادامه‌ی خواندن

What Is a Function

What Is a Function?

You can think of a function as an input/output machine. This machine takes the raw materials you feed it (input) and works with them to produce a product (output). A function accepts values, processes them, and then performs an action (printing to the browser, for example), returns a new value, or both.

آموزش کاربردی و عملی طراحی سایت اختصاصی در بسته آموزشی mortezasaheb.ir

ارایه درگاه پرداخت اینترنتی ePayBank.ir برای خرید و فروش و دریافت پول اینترنتی از کارت بانکی

تبلیغات اینترنتی نیازمندی شرکت خویش را میتوانید در MyCityAd.ir درج آگهی نمایید.
ادامه‌ی خواندن

Loops

Loops
So far we’ve looked at decisions that a script can make about what code to execute. Scripts can also decide how many times to execute a block of code. Loop statements are specifically designed to enable you to perform repetitive tasks because they continue to operate until a specified condition is achieved or until you explicitly choose to exit the loop.

آموزش ساده و کاربردی عملی برنامه نویسی طراحی سایت با خرید بسته آموزش طراحی سایت اختصاصی در mortezasaheb.ir امکان پذیر هست. با خرید این مجموعه اکثر سایتهای اینترنتی را خواهید توانست برای خود طراحی و برنامه نویسی نمایید و از انجام پروژه کسب درآمد کنید.

برای دریافت وجه اینترنتی انجام پروژه های طراحی سایت خویش میتوانید در ePayBank.ir عضویت پیدا کنید و سپس مدارک فعالسازی حساب پذیرندگی درگاه پرداخت را ارسال نمایید.

با درج آگهی در سایت نیازمندیهای رایگان MyCityAd.ir محصولات و خدمات خودتان را درج آگهی کنید. ادامه‌ی خواندن

Switching Flow

Switching Flow
It is common for scripts to evaluate conditions and change their behavior accordingly. These decisions are what make your PHP pages dynamic that is, able to change output according to circumstances. Like most programming languages, PHP allows you to do this with an if statement.

آموزش برنامه نویسی اختصاصی طراحی سایت کد باز PHP در mortezasaheb.ir

درصورتیکه میخواهید محصولی را در اینترنت بفروشید و وجه آنرا آنلاین دریافت کنید کافیست در درگاه پرداخت ePayBank.ir عضویت پیدا کنید و سپس مدارک فعالسازی ارسال نمایید.

برای تبلیغات اینترنتی و آنلاین اگر میخواهید فروشتان را زیاد کنید در MyCityAd.ir درج آگهی کنید.
ادامه‌ی خواندن

php constants

Constants

Variables offer a flexible way of storing data because you can change their values and the type of data they store at any time during the execution of your scripts. However, if you want to work with a value that must remain unchanged throughout your script’s execution, you can define and use a constant.

ارایه درگاه پرداخت برای وب مستران ایرانی و صاحبان سایت یا وبلاگ ePayBank.ir

ادامه‌ی خواندن

Operators and Expressions

Operators and Expressions
what you have learned so far, you can assign data to variables, and you can even investigate and change the data type of a variable. A programming language isn’t very useful, though, unless you can manipulate the data you have stored.Operators are symbols used to manipulate data stored in variables, to make it possible to use one or more values to produce a new value, or to check the validity of data to determine the next step in a condition, and so forth. A value that is operated on by an operator is referred to as an operand. ادامه‌ی خواندن

php Data Types

Data Types

Different types of data take up different amounts of memory and may be treated differently when they are manipulated in a script. Some programming languages therefore demand that the programmer declare in advance which type of data a variable will contain. By contrast, PHP is loosely typed, meaning that it will determine the data type at the time data is assigned to each variable. ادامه‌ی خواندن