پاسخ سوالات متداول روش SIM و سرویس Verification سیستم دامون
سوالات:
1- روش مناسب برای کار با سرویس Verification چیست ؟
2- آیا نمونه کدی از سرویس Verification موجود می باشد ؟
3- کسانی که از لحاظ فنی امکان پیاده سازی روالهای خرید و Verification برایشان موجود نیست و توانایی آن را ندارند چه باید بکنند؟
4- برای شروع به تست چکار بایستی انجام دهیم؟
5- آیا تغییرات در Sample Code ها الزامی است؟
6- این تغییرات در چه حد است؟
7- Account حقیقی چه هنگامی در اختیار ما قرار می گیرد؟
8- آیا سیستم دامون ، خدمات امور مشتریان را برای خریداران نیز ارائه می نماید؟
9- چه کارتهایی در سیستم دامون پذیرفته می شوند؟
10- جهت تست مرحله دوم به چه صورتی بایستی Receipt Page را بر روی Account مان set کنیم؟
11- من در سایت دامون error هایی شبیه زیر را می گیرم، نحوه برطرف شدن آنها چگونه است؟
Error 13: username and password
Error 81: requested form type is invalid
12- از سایت دامون پرداختی انجام شده و از حساب خریدار کم شده است ولی به حساب پذیرنده واریز نشده است، علت چیست؟
13- من به عنوان یک پذیرنده چگونه می توانم از انجام یا عدم انجام تراکنش یک خریدار مطمئن شوم؟
14- آیا پیاده سازی سرویس Verfication ضروری است؟
15- در پیاده سازی verification امضای برگشتی از سمت دامون صحیح نمی باشد. علت چیست؟
16- آیا دو امضایی که برای دامون می فرستیم با هم برابرند؟
17- زمان کل این پروسه چه مدت است؟