بایگانی دسته: دریافت درگاه پرداخت اینترنتی بانک ملی

شرایط دریافت خدمات درگاه پرداخت اینترنتی برای بانک ملی ایران

درگاه بانک ملی ایران

درگاه پرداخت ePayBank.ir اعتماد مردم را محکم ترین پشتوانه خود دانسته و اعتقاد دارد که مشتریان ارجمند حق دارند نسبت به خدماتی که به آنان ارائه می گردد، دارای اطلاعات کافی و جامع باشند، برهمین اساس همواره سعی می گردد تا شفاف ترین و آخرین اطلاعات لازم در اختیار مشتریان عزیز قرار گیرد.

در این مطلب، اطلاعات مختصری در مورد بانک ملی ایران و خدمات بانک ملی، درج شده است. در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر در زمینه خدمات بانک ملی میتوانید به هر یک از شعبه های بانک ملی ایران در سراسر کشور مراجعه کرده و یا از طریق سایت اینترنتی بانک ملی ایران به ادرس bmi.ir اقدام فرمایید.

واحد ارتباط مردمی بانک ملی ایران از طریق شماره تلفن 0216414 پاسخگوی سوالات شماست.

 ارائه درگاه پرداخت  ( دامون بانک ملی ، سداد بانک ملی ) برای سپرده گذاران بانک ملی توسط درگاه پرداخت ePayBank.ir انجام می پذیرد. ادامه‌ی خواندن

  • اینترنت بانک انصار (118)
  • انتقال کارت به کارت پاسارگاد (28)
  • ساخت درگاه بانک ملی (1)
  • ساخت درگاه پرداخت اینترنتی بانک ملی (1)

نظام بانکی در حوزه زیر ساخت تدوین می‌شود

رئیس کل بانک مرکزی:
نقشه راه 1400 نظام بانکی در حوزه زیر ساخت تدوین می‌شود
بانک مرکزی با توجه به این مهم، طرح نقشه راه 1400 نظام بانکی را در حوزه فن آوری و زیرساخت های بانکی در دستور کار دارد که چند ویژگی راهبردی دارد.
رئیس کل بانک مرکزی افزود: بانک مرکزی با توجه به این مهم، طرح نقشه راه 1400 نظام بانکی را در حوزه فن آوری و زیرساخت های بانکی در دستور کار دارد که چند ویژگی راهبردی دارد.

به گزاارش خبرنگار ایلنا، ولی‌الله سیف در سومین همایش سالانه بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت با اشاره به روند افزایشی حجم تراکنش‌ها در شبکه‌های بانکی افزود: نظام بانکی ناگزیر از مدیریت بهتر ترافیک شبکه‌هاست.

گفت: از جمله ویژگی‌های راهبردی این طرح مدنظر قرار گرفتن همه ابعاد فن‌آوری با در نظر گرفتن اثر آن بر کسب و کار بانکی و استانداردسازی جهانی و همچنین به روز بودن طرح نقشه راه پس از بحران مالی 2008 میلادی در وضع مطلوب کسب و کار است.

سیف افزود: این نقشه راه تصویری از وضع موجود و مطلوب بانکداری و بانک مرکزی را ارائه می‌کند و مسیر نیل به راه مطلوب را روشن می‌سازد.

وی سیاست‌های پولی، نظارت بانکی و نظام‌های پرداخت و تسویه را سه وظیفه اصلی در مباحث نوین بانکداری بانک مرکزی عنوان کرد و گفت: بر این اساس بانک مرکزی به بانکداری الکترونیکی به عنوان یکی از وظایف اساسی خود توجه ویژه دارد.

رئیس کل بانک مرکزی گفت: همراهی و همکاری بانک‌ها رشد کمی و کیفی خدمات بانکی را فراهم کرده است و پیش‌بینی می‌شود تا پایان امسال 20 میلیارد تراکنش در شبکه‌های برخط بانکی مدیریت شود.

وی گفت: البته بخش قابل توجهی از خدمات تراکنش مانند خدمات برداشت مستقیم را می‌توان به صورت برون‌سپاری مدیریت کرد.

سیف با اشاره به یکساله شدن شبکه واحد پرداخت کارتی کشور (شاپرک) افزود: این طرح با زمان بندی فشرده و با موفقیت اجرایی شده است زیرا خلق پول از محل تسویه آنی و استانداردسازی و ایمن سازی شبکه پرداخت دو دغدغه اصلی ما بود و البته در مرحله بعدی شاهد ساماندهی وضع تعدد پایانه‌ها و پایان اتلاف منابع کشور در این زمینه خواهیم بود.

وی گفت: همچنین سامانه اعتبارات اسنادی ریالی نخستین سامانه‌ای است که به صورت سیستمی در این زیرساخت عملیاتی شده است، البته تکمیل زیرساخت های تسویه و پرداخت در مراحل بعدی قرار دارد.

رئیس کل بانک مرکزی افزود: هم اکنون کاربرد پول الکترونیکی در کشور جان تازه‌ای گرفته است و کیف پول الکترونیکی، زیر ساخت لازم را برای پوشش پرداخت‌های خرد فراهم کرده است.

سیف گفت: امنیت در بانکداری الکترونیک با توجه به اهمیت حیاتی آن باید در تک تک فعالیت ها و طرح ها مدنظر باشد و در این باره مرکز کنترل امنیت شبکه، ساختار مدیریتی لازم را برای امنیت در نظام بانکی فراهم می‌کند.

سیف با اشاره به حضور دو دهه‌ای فن‌آوری در بانکداری گفت: باید اختلاف را در عملکرد بهینه و آنچه در نظام بانکی می‌گذرد بررسی کنیم و شکاف های موجود برطرف شود.

ادامه‌ی خواندن

  • پرداخت قبض تامین اجتماعی از طریق اینترنت (22)
  • پرداخت قبض تامین اجتماعی بانک ملت (22)