با تلاش تیم فنی درگاه پرداخت ePayBank.ir امکان پشتیبانی زنده و انلاین پذیرندگان و کاربران درگاه پرداخت از اول اردیبهشت ماه 1393 عملیاتی گردید.
کاربران گرامی و پذیرندگان درگاه پرداخت هم اکنون میتوانند بصورت زنده با تیم پشتیبانی درگاه پرداخت سوالات خودشان را مطرح نمایند و از تیم پشتیبانی درگاه بانکی ePayBank.ir پاسخ سوال یا مشکل خود را دریافت نمایند. برای این منظور کافیست بر روی کادر پشتیبانی آنلاین درگاه پرداخت که استایلی همچون چت گوگل و فیس بوک مانند دارد در سایت درگاه پرداخت بنشانی ePayBank.ir کلیک نمایید و سپس اسم خود را وارد سازید و در بخش زیرین ان سوال خویش را میتوانید تایپ و با زدن اینتر صفحه کلید متن شما برای تیم پشتیبانی درگاه پرداخت ارسال می شود.
کارشناسان درگاه پرداخت متن ارسالی شما از بخش پشتیبانی انلاین درگاه پرداخت را دریافت می نمایند و بصورت بلادرنگ همان لحظه با شما گفتگو و چت می کنند تا پاسخگوی نیاز و سوال شما باشند.
درگاه پرداخت ePayBank.ir تنها درگاه پرداخت بانکی است که تکنولوژی را بصورت سریع و آسان به خدمت پذیرندگان و کاربران گرامی در اورده است و تیم برنامه نویسی درگاه پرداخت در جهت توسعه سیستم درگاه پرداخت بصورت اکثرا 24 ساعته فعال هستند تا نیازهای جدید را کشف و پیاده سازی و در نهایت خلق و برای کاربران گرامی رونمایی نمایند.
با درگاه پرداخت ePaybank.ir تفاوت را احساس خواهید کرد و کیفیت مطلوب را نیز عینن درک می نمایید.
کسب رضایت پذیرندگان و مشتری های ایشان جزء اهداف مهم درگاه پرداخت ePayBank.ir می باشد.
ePayBank.ir want keep customers happy.
Online support of ePayBank.ir is the fastest way to make a sale and keep customers happy. Solve their problems before they even have a chance to click away. Give customers the answers they need immediately and gain powerful insights about what they want for relationships that last.